Gå til innhold

Ensom og trist


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld til dere

Her sitter jeg alene selvfølgelig(som jeg alltid gjør) og når ensomheten angriper meg blir jeg en grubler. Skjønner ikke lenger hva jeg skal gjøre. Har aldri hatt noen stor vennegjeng, men da jeg var yngre hadde jeg noen få gode venner. Er 21år og har følt meg ensom så lenge jeg kan huske. Jeg er en aktiv person, liker det meste og jeg føler selv at jeg aldri har problemer med å være med på ting eller prate med andre mennesker. De få gangene jeg kommer meg ut med noen på byen, er jeg likt av de fleste og prater mye. Men med en gang det blir store grupper og det er mange som møtes, har jeg en tendens til å falle utenfor, bli glemt på en måte(?). Skjønner ikke hvorfor. Har inntrykk av at de fleste liker meg og jeg byr på meg selv, men alikevel er jeg alltid en reserve på en måte. Hvorfor? Hva er galt med meg? Blir så lei meg av dette, og skjønner ikke hva jeg skal gjøre.

:trist:



Anonymous poster hash: 098f8...ee0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du vil da? Bare prate med folk?



Anonymous poster hash: f212e...6cd
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon som deg, TS

Anonymous poster hash: 11fc9...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Føler det litt på samme måte. Jeg har gode venner, men få av dem bor i samme by som meg.



Anonymous poster hash: dbf19...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...