Gå til innhold

Rester av sperm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noengang gått på jobb, skole eller butikken med mer eller mindre synlige ladninger på dere? Noen artige historier her?

Anonymous poster hash: 4a2a6...12c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei aldri synlig, men jeg har dratt på kino rett etter at kjæresten kom på ryggen min.

AnonymBruker
Skrevet

Denne tar jeg HVERTFALL som anonym...

Var ung og teit og smurte meg ofte inn med sperm i ansiktet, det er jo så bra for huden...

Gikk også rundt med sperm smurt rundt på brystet, øverst med en V-neck ute på sommeren og slikt.

Herregud...

Anonymous poster hash: 809af...0c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har handla burger med sperm i håret :ler:

Anonymous poster hash: bb99f...888

• Liker 1
Skrevet

Har dere noengang gått på jobb, skole eller butikken med mer eller mindre synlige ladninger på dere? Noen artige historier her?

Var ikke på sperm men fittelukt...

Var hos kjæresten min engang og skulle være der til hun la seg så vi kunne kose litt før jeg dro, og foreldrene var jo da hjemme... De har alltid tven på full guffe så vi visste at de ikke kom til å høre oss uansett så vi tok oss en runde i senga og når hun da aovnet senere bestemte jeg meg for å dra. Jeg tenkte at jeg måtte jo få vasket hendene mine hvertfall før jeg dro ettersom jeg hadde fingret henne, og gjorde så.. Men ikke grundig nok 😩 jeg måtte så gå gjennom stuen hvor de satt før jeg kunne gå ut men da ble jeg nærmest holdt igjen hvor de da ville ha litt tid med "svigersønnen sin" (ja de elsker meg😂) Der satt vi da å så på tv og jeg kjente fittelukten begynte å bevege seg i rommet.. Så der satt jeg med begge hendene dypt begravet i lommene. Må ha sett jævlig kleint ut..

Men denne episoden var ikke så ille. Tror ikke de meeket det. Det var enda verre når svigermor bare gikk rett inn når jeg lå og hadde sex med kjæresten min (heldigvis i skje stilling) hvor vi da akkurat rakk å dra dynen over oss for å late som vi sov. Jeg rakk også å kaste meg rundt før hun gikk inn å skrudde på lyset. Vel fullført trodde vi! Helt til jeg innså at jeg hadde ikke dyne over meg og at jeg akkurat hadde struttet med bar rumpe mot svigermoren min... 😩

• Liker 1
Skrevet

Hæ?

Hva er det med folk..?

Bytt klær for helvete.

• Liker 1
Skrevet

Har handla burger med sperm i håret :ler:

Anonymous poster hash: bb99f...888

:spy:

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Det har skjedd endel ganger, men jeg tror ikke jeg skal dele så mange historier her om det. Å gå slik kan være utrolig pirrende om settingen er riktig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å sprute en dame I ansiktet for så å få henne til å handle en pakke røyk for meg, uten at hin har fjernet det. Har gjort dette flere ganger.

Anonymous poster hash: f433d...fbe

Gjest Caress
Skrevet

Var hos en bekjent for å få noen greier han hadde skaffet til meg da jeg kjente at det begynte å renne nedover innsiden av låret mitt. Hadde ikke gjort så mye hadde jeg ikke gått med en vid shorts...

En kompis av meg, derimot, møtte til middag med svigers med et fittehår mellom tennene. :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

exen min var ei skikkelig tøs. Vi hadde gruppesex i syden. Etter at flere hadde kommet i henne gikk hun ned i spisesalen for å spise kvelds. Men spermen rant ut, så det kom masse på stoffet på stolen hun satt på.:P

Anonymous poster hash: 3cf7a...a7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å sprute en dame I ansiktet for så å få henne til å handle en pakke røyk for meg, uten at hin har fjernet det. Har gjort dette flere ganger.

Anonymous poster hash: f433d...fbe

Fy faen i helvete

Tenker du ikke på oss i kassa..?

Anonymous poster hash: 1b3b0...8f4

• Liker 2
Skrevet

Av en eller annen grunn kom det sæd på tøybuksa mi når jeg var hos eksen min en kveld. Så dro jeg hjem, og buksa var ny, så jeg vurderte ikke engang å se nøye på den da jeg visste at den satt perfekt dagen etter når jeg skulle på skolen.

Hadde en hvit, gjennomsiktig flekk på rumpa :))) Takker alle høyere makter for at jeg hadde en lang cardigan på den dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en fyr en tid tilbake. Han bodde sammen med sin bror, og jeg hadde ikke så stor mulighet til å "freshe meg opp" hver morgen vi sto opp. Vi brukte å lage frokost å sitte å skravle litt før jeg stakk, broren joinet ofte. - ikke så offentlig riktignok, men.

Har og dratt hjem fra litt sengehygge og droppet innom en matbutikk i en grusom hangover-fashion på vei hjem. Lenge leve storbyens anonymitet.

Anonymous poster hash: 97974...701
AnonymBruker
Skrevet

En kompis av meg, derimot, møtte til middag med svigers med et fittehår mellom tennene. :laugh:

:fnise::skratte:

Anonymous poster hash: bfb52...b66

AnonymBruker
Skrevet

Ikke synlig, nei. Men jeg må som regel skifte truse et par ganger dagen derpå, fordi det renner ut med jevne mellomrom. SÅ plagsomt :glare:

Anonymous poster hash: ff3d1...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...