Gå til innhold

Plutselig menstruasjon etter 21 dager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 38 år og har som regel sykluslengde mellom 27-33 dager. Trodde jeg hadde el for 7 dager siden, kjente inalle fall slike smerter. Men i dag blødde jeg? Blir nesten hysterisk og tenker overgangsalderen nærmer seg og det som værre er. Men noen som har opplevd en sånn "irregulær" blødning noen gang?

Anonymous poster hash: 10329...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sånn kan skje alle uansett alder. Overgangalder skjer ikke så fort. Er du sikker på at du har regnet fra første dag du hadde mensen sist. Det er heller ikke uvanlig at man starter menopausen noen år før selve overgangsalderen kommer. Da kan og mensen komme å gå litt utover det vi er vant til. Man trenger ikke bli hysterisk selv om den kommer litt før eller litt etter så sant man ikke har symptomer som er uvanlige for deg. Husk at kroppen endrer seg hele tia.

Jeg er 49 år og har nok starta så smått på overgangsalder. Skulle hatt den for 4 uker siden men er ikke i panikk modus enda.



Anonymous poster hash: fbe96...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker på sykluslengde ja, har app der jeg setter inn hver mnd. Får håpe det er et engangstilfelle, liker å ha kontroll på når den kommer og går :)

Anonymous poster hash: 10329...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plutselig uregelmessighet er vel helt normalt.

Får av og til en slik 'hikk' her også, men er til vanlig veldig regelmessig.

Kanskje det er alderen? Dette er vel typiske saker vi damer bare må leve med. Synes alle leger alltid bortforklarer enhver smerte i underlivet eller rundt forplantningsorganene med at slik er det bare...



Anonymous poster hash: e64d1...d53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er mer vanlig med uregelmessigheter når man er 38 enn i 20-åra liksom?

Anonymous poster hash: 10329...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...