AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hva pleier dere ha i smoothien? Gjerne tips til hva dere putter oppi som gjør den sunnere og mer mettende. Jeg har ofte havregryn oppi men greit med litt variasjon Anonymous poster hash: e7099...ad1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Bær og havregryn :-) og litt vann Anonymous poster hash: 58e0a...749
Anglofil Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Bær (jordbær, bringebær eller blåbær), yoghurt naturell, litt søtning hvis ønskelig og vann/sukkerfri saft. Mvh Yvonne
Vill Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Havregryn er alltid oppi. Det samme med knuste linfrø. To spiseskjeer knuste linfrø dekker dagsbehovet med Omega-3 sa legen min Så no er det fast ingrediens. Du kan også ha i yoghurt naturell, avocado, nøtter osv. Banan og blåbær er mykje brukt her. Sjekk gjerne ut http://deliciouslyella.com/recipes/recipes/smoothies-juices/ eller andre blogger for oppskrifter :D
Monarabb Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Avocado Banan Blåbær Jordbær Eplejuice (eller biola)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Hva pleier dere ha i smoothien? Gjerne tips til hva dere putter oppi som gjør den sunnere og mer mettende. Jeg har ofte havregryn oppi men greit med litt variasjon Anonymous poster hash: e7099...ad1 Nøttesmør. Jeg liker mandel, men peanøttsmør er ok. Hasselnøttsmør+kakao og i en base av banan gir et smaksbilde som ikke er ukjent for de som liker nutella. Anonymous poster hash: 79eb5...6ed
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Min favoritt er ananas, mango, banan og eplejuiceAnonymous poster hash: 629a0...7aa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg har oppi selvlaget frokostblanding. Den består av diverse nøtter, frø og havre og gir en veldig god stekt smak. Mettende og sunt. Biola og chiafrø er også fast ingrediens.Anonymous poster hash: 8220a...379
Miah Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Prøv en lime sammen med det du ellers putter i! Gir en utrolig frisk og god smak! Pleier å lage med en banan, en stor håndfull mango/pasjonsfrukt/ananas-frossenblanding, tre ss havregryn, saften av en lime og en god dæsj kokosnøttmelk (drikker ikke så mye vanlig melk, men vanlig melk smaker egentlig bedre).
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Kuken. Anonymous poster hash: 48ef0...435 1
smalls Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 (endret) Blåbær Litt soya melk Banan Kiwi Lett kesam Isbiter Blir så godt Å lage smoothie med havregryn/frokostblanding har jeg aldri hørt om. Kanskje jeg må prøve. Endret 7. april 2015 av smalls
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Varierer ofte mellom dette: Blåbær, bringebær, jordbær, bjørnebær Banan, mango, ananas, klementin, melon, papaya Spinat, avocado, grønnkål Rismelk, havremelk, kokosdryckAnonymous poster hash: 46503...253
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå