AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Ble slått i hodet (rett over ene øyenbrynet) for ca to uker siden. Var på legevakten og sydde, og kjenner at det er "kul" på skjelettet. Kan dette ha sammenheng med hodepinen jeg har hatt i det siste? Den er kraftig, konstant og omtrent bare på den ene siden (samme side som hvor jeg ble slått). Er i tillegg svimmel og kvalm. Har egentlig ofte vondt i hodet, men denne hodepinen som jeg har nå er annerledes. Paracet/ibux hjelper ikke. Så vurderer å dra til legen. Hva kan legen eventuelt undersøke, finne ut av eller gi meg til medisin for? Anonymous poster hash: c9656...18c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Lege, i morgen.Anonymous poster hash: dfcd7...0d9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Gå til legen din imorgen, ingen her kan svare på om det er alvorlig eller ufarlig. Anonymous poster hash: a0b24...c2f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Forøvrig, hvis du ikke mistet bevissthet er det liten sjangse for noe farlig, MEN det er snakk om hodet ditt, du må få det sjekket Anonymous poster hash: a0b24...c2f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Lege og henvisning til CT Dersom du våkner med hodepine så skal man dra til legen. Husk å nevn dette dersom du opplever det. Anonymous poster hash: ce8b3...502
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå