Gå til innhold

Hodepine!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble slått i hodet (rett over ene øyenbrynet) for ca to uker siden. Var på legevakten og sydde, og kjenner at det er "kul" på skjelettet. Kan dette ha sammenheng med hodepinen jeg har hatt i det siste? Den er kraftig, konstant og omtrent bare på den ene siden (samme side som hvor jeg ble slått). Er i tillegg svimmel og kvalm.

Har egentlig ofte vondt i hodet, men denne hodepinen som jeg har nå er annerledes.

Paracet/ibux hjelper ikke. Så vurderer å dra til legen. Hva kan legen eventuelt undersøke, finne ut av eller gi meg til medisin for?

Anonymous poster hash: c9656...18c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...

Anonymous poster hash: c9656...18c

AnonymBruker
Skrevet

Lege, i morgen.

Anonymous poster hash: dfcd7...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen din imorgen, ingen her kan svare på om det er alvorlig eller ufarlig.



Anonymous poster hash: a0b24...c2f
AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig, hvis du ikke mistet bevissthet er det liten sjangse for noe farlig, MEN det er snakk om hodet ditt, du må få det sjekket :)



Anonymous poster hash: a0b24...c2f
AnonymBruker
Skrevet

Lege og henvisning til CT

Dersom du våkner med hodepine så skal man dra til legen. Husk å nevn dette dersom du opplever det.



Anonymous poster hash: ce8b3...502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...