Gå til innhold

Veneflaxin


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med disse angst medesiner?

Jeg glemte å ta dosen min i dag..kom på det for en time siden så jeg tok halv dose. Jeg blir så dårlig når jeg har glemt dem. Kvalm og svimmel, totalt sofa liggende.

Håper jeg ikke blir sånn i morgen, jeg kjenner det allerede nå.

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 53fa5...806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å få sånne bivirkninger når du glemmer dagens. Jeg pleier forresten å ta hele dosen uansett når jeg skulle komme på at jeg ikke har tatt dagens dose. :) tar 2-3 timer før ubehagelighetene blir borte.

AnonymBruker
Skrevet

Det heter venflafaxin



Anonymous poster hash: 02c66...a6c
AnonymBruker
Skrevet

Det heter venflafaxin

Anonymous poster hash: 02c66...a6c

Nei herregud tastefeil, haha! Venlafaxin

Anonymous poster hash: 02c66...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også utrolig dårlig hvis jeg glemmer den

Anonymous poster hash: 11b00...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...