AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Noen som har erfaring med disse angst medesiner? Jeg glemte å ta dosen min i dag..kom på det for en time siden så jeg tok halv dose. Jeg blir så dårlig når jeg har glemt dem. Kvalm og svimmel, totalt sofa liggende. Håper jeg ikke blir sånn i morgen, jeg kjenner det allerede nå. Noen erfaringer?Anonymous poster hash: 53fa5...806
Tullehøna Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Det er vanlig å få sånne bivirkninger når du glemmer dagens. Jeg pleier forresten å ta hele dosen uansett når jeg skulle komme på at jeg ikke har tatt dagens dose. tar 2-3 timer før ubehagelighetene blir borte.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Det heter venflafaxin Anonymous poster hash: 02c66...a6c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Det heter venflafaxin Anonymous poster hash: 02c66...a6c Nei herregud tastefeil, haha! Venlafaxin Anonymous poster hash: 02c66...a6c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Jeg blir også utrolig dårlig hvis jeg glemmer den Anonymous poster hash: 11b00...17a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå