Fredsmegleren Skrevet 23. april 2015 #41 Skrevet 23. april 2015 Er thigh gap når man står med fotsålene samlet eller knærne inntil hverandre?
wintergirl Skrevet 23. april 2015 #42 Skrevet 23. april 2015 Nei. Jeg har ikke tynne lår, men har tigh gap. Anonymous poster hash: 790c7...eae Ok
Høhø Skrevet 23. april 2015 #43 Skrevet 23. april 2015 Er thigh gap når man står med fotsålene samlet eller knærne inntil hverandre? Fotsålene samlet
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #44 Skrevet 23. april 2015 Men er det så viktig å vite det da, skal du legge opp livet ditt etter hvorvidt du kan få det eller ikke? Det har jo null å si Jeg tenker at med mindre du lider av fedme, så burde du vite det allerede. Jeg har gått litt opp og ned i vekt, og selv da jeg etter BMI kunne regnes som (lett) overvektig, så hadde jeg tigh gap. Det går selvsagt en grense et sted, tviler på jeg hadde hatt det om jeg la på meg mye mer (hadde da BMI på bare rett over 25), men er du normalvektig så har det veldig lite med fettet på kroppen å gjøre. Se deg i speilet - har du brede hofter? Det har nemlig jeg, det er den bredeste delen av kroppen min, og jeg må bruke to str. større på underkroppen enn overkroppen pga. de brede hoftene. De er ikke brede (kun) pga fett, for benet ligger rett under, og jeg blir ikke mye mindre der selv når jeg veier lite. Ergo sitter nok hoftene mine langt fra hverandre, og dette gir tigh gap. Som er en teit ting å være opptatt av. Jeg går uansett bare i skjørt og kjoler, så det gjør jo ingenting fra eller til uansett. Det dummeste jeg vet om er jenter som slanker seg til døde for å få "mellomrom øverst mellom lårene, fordi det er så sykt trendy akkurat i dag". Du er nesten garantert superflott som du er allerede. Anonymous poster hash: 3de08...418
Lizliz Skrevet 23. april 2015 #45 Skrevet 23. april 2015 Fotsålene samlet Eh, nei det er det vel ikke?..Da er man jo hjulbeint... Det er med knærne samlet.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #46 Skrevet 23. april 2015 På 80-90 tallet kalte vi det å være hjulbent og det var en defekt du var født med som ga deg hofteproblemer når du ble eldre. Anonymous poster hash: 00b14...efd Nettopp! Da jeg var yngre ble jeg kalt hjulbent. I dag sier bare alle at jeg har tigh gap. Vel, det er jo fint at det ikke ansees som like teit å være hjulbent lenger, men det er jo synd at det å være kalvbeint eller helt normal skal gi komplekser TS, jeg så nå hva du skrev om cm, men kan selvsagt ikke gi konkret svar på det. Jeg har feks smalere midje (i cm) enn de fleste jenter, men synes de fleste ser tynnere ut enn meg. Dette fordi jeg er liten. Du må se på proporsjonene på egen kropp. Dersom du uten tvil kan si du har brede hofter/bekken, så kan det være mulig du får mellomrom. Men det er nok vanskelig å spå. Anonymous poster hash: 3de08...418
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #47 Skrevet 23. april 2015 Eh, nei det er det vel ikke?..Da er man jo hjulbeint... Det er med knærne samlet. Men da er man jo kalvbeint Anonymous poster hash: 3de08...418
Lizliz Skrevet 23. april 2015 #48 Skrevet 23. april 2015 Haha.. Jeg tar tilbake det jeg sa med hjulbeint .. Hohoho .. Sjekket noen bilder nå og man kan forsåvidt ha thigh gap med fotsåler samlet og uten å være hjulbeint.. Men per defenisjon så er det altså med knærne som rører hverandre
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #49 Skrevet 24. april 2015 Anonymous poster hash: 3a3f0...f41 Anonymous poster hash: 3a3f0...f41 Ser det ut som denne kvinnen har spiseforstyrrelser? Og har ikke hun thigh gap kanskje?Anonymous poster hash: 3a3f0...f41 Anonymous poster hash: 3a3f0...f41 Du tror ikke det bildet er photoshoppet pittelitt da? Uansett TS, så tviler jeg på det er gjort så mye forskning på hvor breie hofter etc. du må ha for å kunne få thigh gap. Så du får mest sannsynlig ikke et riktig svar på spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: c518a...733
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #50 Skrevet 24. april 2015 Haha.. Jeg tar tilbake det jeg sa med hjulbeint .. Hohoho .. Sjekket noen bilder nå og man kan forsåvidt ha thigh gap med fotsåler samlet og uten å være hjulbeint.. Men per defenisjon så er det altså med knærne som rører hverandre Hva mener du? Vil du linke til de bildene? Anonymous poster hash: 22306...8b5
Lizliz Skrevet 24. april 2015 #51 Skrevet 24. april 2015 Hva mener du? Vil du linke til de bildene? Anonymous poster hash: 22306...8b5 Google thigh gap.. Tadaaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå