Gå til innhold

Skal du se FahrenHate911?

Skal du se FahrenHate911?  

1. 1. Skal du se FahrenHate911?

• Ja
      26
    • Nei ,jeg vil da ikke gjøre den stupid white man enda rikere
      0
    • Nei, Michael Moore er en bedrager
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Ja, jeg skal definitivt se denne filmen, fordi jeg ikke ønsker en ny periode med verdens dummeste, hvite mann som leder av en av verdens største nasjoner.

Gjest Valhalla
Skrevet
Ja' date=' jeg skal definitivt se denne filmen, fordi jeg ikke ønsker en ny periode med verdens dummeste, hvite mann som leder av en av verdens største nasjoner.[/quote']

Skal vedde på at Bush vet mer om politikk og verden enn du gjør

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Ja, det tror faktisk jeg også. Og takk for det, for jeg er en 19 år gammel norsk skolejente, og han er USAs president. Det skumle er at jeg sannsynligvis kan plassere flere asiatiske og afrikanske land på et kart enn det han kan.

Dessuten tør jeg vedde på at majoriteten av statsledere i resten av verden vet betydelig mer om "politikk og verden," som du så godt formulerte det, enn Bush og deg til sammen.

Gjest Valhalla
Skrevet
Sitat slettet. Hege

Det sier seg vel egentlig selv.

Gjest Valhalla
Skrevet
Det skumle er at jeg sannsynligvis kan plassere flere asiatiske og afrikanske land på et kart enn det han kan.

Sånn uten å sjekke på internet kan du vennligst nevne alle stater i Usa og deres hovedsteder?

Gjest Colubra
Skrevet

Skal definitivt se den ja.

En mann som nesten er analfabet og aldri har hatt en ordentlig jobb i hele sitt liv burde aldri blitt president. Hvis han blir valgt en gang til tror jeg ikke jeg tør å noensinne reise til Amerika

Gjest Valhalla
Skrevet

Haha hva med norske yrkespolitikere som aldri har gjort noe annet siden de begynte i diverse ungdomsorganisasjoner. Dra til Usa du,kanskje du får et litt bedre syn på vår viktigste alliert.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Sånn uten å sjekke på internet kan du vennligst nevne alle stater i Usa og deres hovedsteder?

Jeg kan alle statene i USA, ja. Men igjen, jeg er en 19 år gammel jente, ikke USAs president. Det er en forskjell, gitt... :roll: Dersom jeg for eksempel, la oss si, skulle bombe sivilbefolkningen i en by i Kansas, tror jeg jeg hadde sjekket atlaset først.

Hvor har du fått de holdningene dine fra?? Er du nestleder i Vigrid, elsker du å provosere på pur, eller er du bare teit?

Skrevet

Har sett den og synes det var en super dokumentar.

Viser bare hvor dårlig politikk Bush driver...

Gjest Valhalla
Skrevet

Hvilke holdninger tenker du spesielt på? Når det gjelder Michael Moore har jeg lest om hans løgner og fordreinger i denne og spesielt tidligere bøker og filmer.

Vil anbefale deg å sjekke det ut,artig lesning.

Gjest Colubra
Skrevet

Hvis du alvorlig kan mene at Bush faktisk er et fornuftig tenkende menneske som gjør mye bra for Amerika og verden generelt etter de siste årene, ja da må jeg nesten bare kondolere...

Skrevet

Man velger selv hvilken side man vil stå på, men å rakke ned på den andre siden hører likevel ingen plass hjemme.

Hadde filmen blitt kalt "Fahrenheit" og hadde den blitt kalt "documentary/dokumentar" av trådstarter, så kan det hende jeg fremdeles hadde tatt brukeren seriøst i dette emnet.

Skrevet

Hadde filmen blitt kalt "Fahrenheit" og hadde den blitt kalt "documentary/dokumentar" av trådstarter, så kan det hende jeg fremdeles hadde tatt brukeren seriøst i dette emnet.

helt enig med deg :Nikke:

Skrevet

Selfølgelig regner jeg med at Bush kan alle stater i USA, men som president der skulle vel det bare mangle? Det som er skremmende er at det er så mye annet han ikke vet. Og at han ble president i USA til tross for at han ikke vant valget.

Når det gjelder Michael Moore har jeg lest om hans løgner og fordreinger i denne og spesielt tidligere bøker og filmer.

Nå har vel aldri Michael Moore gitt seg ut for å være noen annen enn han er, i motsetning til det Bush prøver på.

Moore lager ikke objektive dokumentarer, men det har han da heller aldri gitt utrykk for. Han er en stor Bush-motstander og har derfor ingen interesse i å vise noen annen side av Bush enn det han gjør. Men det er jo ikke slik at han sitter å dikter opp de fakta han legger fram.

Gjest Valhalla
Skrevet
hadde den blitt kalt "documentary/dokumentar" av trådstarter' date=' [/quote']

Det er jo ingen dokumentar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...