Gjest ulvepopcorn Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 ...tenker du noen gang på at du kanskje blotter deg for alle rundt deg? Dette har jo blitt en skikkelig poppis-tights etterhvert, også til øvelser som krever litt bøy og tøy. Jeg sier ikke at alle tightser fra 2XU er gjennomsiktige, og de er neppe det eneste merket som er det heller. Men - på 30 minutter i dag fikk jeg noe ufrivillig sett rævhullet til hele fem personer. Alle i ført en smekker 2XU. Dere som trenger styrke - vær så snill å bruk bukse eller tjukkere tights! Jeg vil ikke se rumpa di. Må legge til at gubbeklubben 60+ koste seg på trening i dag
Nana Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Brukte de ikke truse under??? Å herre........... 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Signerer. Har sett mang en fjortisjente spradende rundt med rumpa skinnende vakkert gjennom 2xu-tightsen. Hadde aldri latt barnet mitt gå rundt sånn!! Enten viser rompa eller så viser trusa. Ikke bra. Anonymous poster hash: 5b5dc...366 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Jeg har kompresjonstights fra både 2xu og Skins. De er gjennomsiktige når man bøyer seg, og det er vel en grunn til at man bruker truse under. Er trusa svart ser man null niks. Trodde ikke folk gikk naken under tightsen.Anonymous poster hash: aa216...e85 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Det er vel overhodet ikke normen at mennesker ikke bruker truse, uansett hva de går i. Anonymous poster hash: eafb6...bc7 6
Wiggins Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker ikke 2XU fordi det er oppskrytt og svinedyrt, men jeg bruker "vanlig" sykkelbukse når jeg trener spinning (dvs. når det ikke er vær til å trene hverken sykkel eller ski utendørs). Da bruker jeg selvsagt aldri underbukse under. Ei sykkelbukse er laget for at man ikke skal få gnagsår når man sitter lenge og tråkker. Med underbukse under blir det fort sømmer og stoffbretter som ganger. Derimot har jeg aldri skjønt hvorfor folk som ikke skal trene sykling bruker tights. Når jeg bare trener styrke, bruker jeg en løs og ledig shorts som aldri er til sjenanse for noen som helst. 2
Gjest ulvepopcorn Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 De jeg fikk beskue i dag brukte ikke truse nei. Mulig de brukte en kjempeliten string, så nøye så jeg strengt tatt ikke etter, da jeg trente i racken bak de, og prøvde å ikke se
Nana Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker sømløse, svarte truser i både 2xu og sykkeltights og det funker utmerket :-) Spre ordet! 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker ikke 2XU fordi det er oppskrytt og svinedyrt, men jeg bruker "vanlig" sykkelbukse når jeg trener spinning (dvs. når det ikke er vær til å trene hverken sykkel eller ski utendørs). Da bruker jeg selvsagt aldri underbukse under. Ei sykkelbukse er laget for at man ikke skal få gnagsår når man sitter lenge og tråkker. Med underbukse under blir det fort sømmer og stoffbretter som ganger. Derimot har jeg aldri skjønt hvorfor folk som ikke skal trene sykling bruker tights. Når jeg bare trener styrke, bruker jeg en løs og ledig shorts som aldri er til sjenanse for noen som helst. Sykkelbukse er vel ikke så billig det heller? I alle fall ikke for en av kvalitet. Jeg kjøpte før ca 2 tights i året (til en pris av 3-400,- om jeg skulle bli fornøyd). Med min 2xu tights har jeg ikke måttet kjøpe ny pga stretchen har holdt MYE bedre. Den har jeg hatt i 2 år nå, og kan ikke se at den skal kastes med det første. Dyrt i øyeblikket man betaler, men så har i alle fall jeg sluppet å kjøpe på ny. Anonymous poster hash: f52ba...d53 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Sykkelbukse er vel ikke så billig det heller? I alle fall ikke for en av kvalitet. Jeg kjøpte før ca 2 tights i året (til en pris av 3-400,- om jeg skulle bli fornøyd). Med min 2xu tights har jeg ikke måttet kjøpe ny pga stretchen har holdt MYE bedre. Den har jeg hatt i 2 år nå, og kan ikke se at den skal kastes med det første. Dyrt i øyeblikket man betaler, men så har i alle fall jeg sluppet å kjøpe på ny. Anonymous poster hash: f52ba...d53 Vel vel, håper du bruker truse under Anonymous poster hash: a0f8c...dde 5
Wiggins Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Sykkelbukse er vel ikke så billig det heller? I alle fall ikke for en av kvalitet. Jeg kjøpte før ca 2 tights i året (til en pris av 3-400,- om jeg skulle bli fornøyd). Med min 2xu tights har jeg ikke måttet kjøpe ny pga stretchen har holdt MYE bedre. Den har jeg hatt i 2 år nå, og kan ikke se at den skal kastes med det første. Dyrt i øyeblikket man betaler, men så har i alle fall jeg sluppet å kjøpe på ny. Anonymous poster hash: f52ba...d53 Jeg har noen sykkelbukser som i snitt har kosta ca. 500. Disse har holdt i flere år, og jeg kan ikke se at 2XU skal gi noe mer for penga. Jeg må uansett ha en håndfull bukser, slik at jeg har noen reine å bruke inntil jeg får tatt klesvaska. Da ville det blitt dyrt om alle skulle vært 2XU-bukser. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Jeg trenger åpenbart å komme meg mer ut. Hvor kan jeg forvente å møte disse jentene? Anonymous poster hash: 797cb...00f 11
Gjest anonym2233 Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Det er vel de samme søte små fjortisene som står mer foran speilet før trening, enn de yter under selve økta? (Vært vitne til det ) Ikke rart det blir påvist tarmbakterier og diverse på apparater, når trusa i tillegg droppes!!! FYI, har par 2XU tights selv, men ikke gjennomsiktige på meg, ikke opplevd det enda i alle fall. Kanske jeg bruker riktig str?! 😂
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Så kjip du er ts. Noe å bråke for dette da? Se så herlig: http://blogg.x-life.no/wp-content/uploads/2014/01/3494_10151793908120936_136055584_n1-850x745.jpg http://bloggfiler.no/fitfager.blogg.no/images/1765862-7-1395620252138.jpg Hver gang jeg ser noe slikt er det bare å nyte. Får ståpikk og drømmer om å putte kølla inn i noe slikt. Anonymous poster hash: f92b1...071 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #17 Skrevet 7. april 2015 Jeg bruker ikke 2XU fordi det er oppskrytt og svinedyrt, men jeg bruker "vanlig" sykkelbukse når jeg trener spinning (dvs. når det ikke er vær til å trene hverken sykkel eller ski utendørs). Da bruker jeg selvsagt aldri underbukse under. Ei sykkelbukse er laget for at man ikke skal få gnagsår når man sitter lenge og tråkker. Med underbukse under blir det fort sømmer og stoffbretter som ganger. Derimot har jeg aldri skjønt hvorfor folk som ikke skal trene sykling bruker tights. Når jeg bare trener styrke, bruker jeg en løs og ledig shorts som aldri er til sjenanse for noen som helst. Løs og ledig bukse er noe drit i opptil flere øvelser. For eksempel markløft. Det er mildt sagt svært lite gunstig om noe henger seg opp i den løse og ledige buksen når du står der med over 100 kg i nevene. Jeg brukte løs bukse før, og sluttet med det etter flere episoder hvor tomlene heftet seg i buksestoffet. I tillegg er det irriterende når man drar stangen oppover lårene, og buksen følger etter. Når man løper er det også irriterende når buksebeina flagrer rundt leggene. Anonymous poster hash: db7e9...03f 6
melatonin Skrevet 7. april 2015 #18 Skrevet 7. april 2015 De er veldig gjennomsiktige! Jeg er trofast mot nike sine dry fit thightser, kjøper de gjerne et nr for store, da strekker de seg ikke så over ræva og blir gjennomsiktige. Dessuten bruker jeg skikkelige truser under, pierre robert sine sportstruser! orker ikke gnagsår i rompa av en string! 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #19 Skrevet 7. april 2015 Så kjip du er ts. Noe å bråke for dette da? Se så herlig: http://blogg.x-life.no/wp-content/uploads/2014/01/3494_10151793908120936_136055584_n1-850x745.jpg http://bloggfiler.no/fitfager.blogg.no/images/1765862-7-1395620252138.jpg Hver gang jeg ser noe slikt er det bare å nyte. Får ståpikk og drømmer om å putte kølla inn i noe slikt. Anonymous poster hash: f92b1...071 Har en følelse av det forblir bare en drøm. Anonymous poster hash: d0061...691 7
Gjest Castielz Skrevet 7. april 2015 #20 Skrevet 7. april 2015 Og nå begynner det å bli vanlig å se "menn" i disse og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå