AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Torsdag jogget jeg 5 km og gikk en 10 km lang tur. Har tidligere i påsken gått to skiturer (25 km tilsammen) og jogget to joggeturer. Våknet så opp fredag morgen med vondt i ryggen rett nedenfor høyre skulder, litt inn mot ryggen. Jeg har derfor ikke trent siden, og det har bedret seg litt. Det gjør likevel fortsatt vondt. Jeg synes dette er rart da jeg ikke har et særlig stort aktivitetsnivå, og bare er 20 år. Smertene er mye mindre nå enn på fredag, men det går ikke over? Skal til lege på onsdag, bør jeg ta dette opp hvis det fortsatt gjør vondt da? Skal til legen for pga en annen sykdom, men er redd jeg er for hypokonder hvis jeg tar opp dette?Anonymous poster hash: e8a6c...8bc
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Mest sannsynlig muskelrelaterte smerter. Dette kan vare i flere uker Anonymous poster hash: fe352...562
tørkestativ Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 hvilket underlag gikk/jogget du på? asfalt feks, kan gi vondt i ryggen
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 hvilket underlag gikk/jogget du på? asfalt feks, kan gi vondt i ryggen Jogget på tredemølle, og gikk tur på asfalt og sti! Anonymous poster hash: e8a6c...8bc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Om du plutselig nå i påsken har jogget, gått på ski og tur, mens du tidligere ikke har trent noe særlig så er det sikkert bare kroppen som har fått litt sjokk. Men spør legen din når du er der, om det ikke har gått over. Anonymous poster hash: b7baa...b84
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Om du plutselig nå i påsken har jogget, gått på ski og tur, mens du tidligere ikke har trent noe særlig så er det sikkert bare kroppen som har fått litt sjokk. Men spør legen din når du er der, om det ikke har gått over.Anonymous poster hash: b7baa...b84 Jeg pleier å trene 2-3 ganger i uken, så tror ikke det?Anonymous poster hash: e8a6c...8bc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Jeg pleier å trene 2-3 ganger i uken, så tror ikke det?Anonymous poster hash: e8a6c...8bc Uvant belastning kanskje. Eller pleier du gå på ski 2-3 ganger i uken? Anonymous poster hash: 4661a...57f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå