AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei! Jeg skal gifte meg til høsten (jippi!), og har endelig fått spurt hun som jeg ønsker skal være forloveren min om hun ønsker det. Heldigvis svarte hun ja, da jeg ser på henne som min nærmeste venninne, så jeg er kjempeglad for dette. Nå har det seg sånn at hun har veldig mye som skjer i livet sitt for tiden, så da jeg spurte henne sa jeg at hun skal slippe å arrangere utdrikningslag, fordi jeg vet hun har nok å tenke på. (Og jeg vet av erfaring at det kan være litt å styre med akkurat dette.) Men så har det seg sånn at jeg må jo innrømme at jeg har lyst på et utdrikningslag også... Dette er jo en en-gang-i-livet-hendelse, og jeg har veldig lyst til å ha en dag med venninner hvor vi har det artig sammen... Noen som har noen tanker rundt dette? Det blir vel for teit og merkelig å skulle arrangere et utdrikningslag selv (pluss jeg må innrømme det er nok å skulle arrangere bryllupet).. Alle tanker og funderinger rundt tematikken mottas med takk. Anonymous poster hash: c4d8d...7aa Anonymous poster hash: c4d8d...7aa
Blosa Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Kan du ikke be forlover gjøre det i samarbeid med andre venninner? Alltid best om flere er med på planleggingen 😊 Trenger heller ikke legge lista så høyt. Ønsk deg en koselig dag med gode venner, gi forlover, Evt den som arrangerer, liste over de du vil ha med.
Gjest O.G. Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Arrangere utdrikkingslaget selv da, med begrunnelse om at det er pga forloveren har mye å tenke på for tiden.
maritaisabelle Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Be en annen god venninne enn forloveren gjøre det kanskje? Og om forloveren lurer, så sier du bare sannheten, at det var fordi du bryr deg om at hun har mye å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå