AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Vil overraske typen med ei jente til i senga men er klin umulig å finne noen, og hvordan går man frem? Har profil på gaysir men de fleste jentene der er jo ikke ute etter sex-treff. Hvordan skal jeg gå frem feks på byen uten å evt fornærme jenten? Jeg er bi, så er vel egentlig mer for min del men typen min har også lyst siden han vet hvor lyst jeg har. Har erfaring med jenter fra før, men da falt det bare naturlig. Annerledes nå når jeg vil ha typen med på morroa også. Anonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Cupido kan jo være aktuelt. En tredjeparts jente er fryktelig vanskelig å finne. Dere er et etabler par og hun er en outsider. En av dere burde i så fall gå inn og gi mye positiv oppmerkosmhet og snakke om at dere ønsker at alle skal ha det fint. Ikke bare bruke jenta fordi dere vil ha en trekant. Anonymous poster hash: 231c9...0be
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Takk for svar ja det er jo sant, og vi har vært sammen i 5 år nå (samboere i 4). Ville nok følt det rart om noen klin ukjente samboere spurte meg om trekant. Støtter ideen din om at den ene parten gir komplimenter, og at jenta ikke skal føle seg som en gjenstand for trekant - ønsker at det skal være en deilig opplevelse for alle tre Tar tipsene videre og satser på at det kan hjelpe, trekant er ingen menneskerett - hadde bare vært deilig å få det til. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Jeg er veldig nysgjerrig på en ting angående trekant med en ekstra jente. Jeg er i et forhold med en mann, og vi har såvidt diskutert muligheten for trekant. Men det er en sperre jeg får hver gang jeg tenker på det; tanken på å se kjæresten min ha sex/ta på/kysse osv ei annen jente! Jeg har faktisk lyst å prøve trekant, men allikevel så kommer jeg ikke forbi den eventuelle sjalusien som kan oppstå ved et slikt syn. Hva tenker du om dette, TS? Utover det, så vet jeg lite om hvor man finner en tredjepart. C-date ellernoe sånn? Anonymous poster hash: 2916b...fe4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Jeg er veldig nysgjerrig på en ting angående trekant med en ekstra jente. Jeg er i et forhold med en mann, og vi har såvidt diskutert muligheten for trekant. Men det er en sperre jeg får hver gang jeg tenker på det; tanken på å se kjæresten min ha sex/ta på/kysse osv ei annen jente! Jeg har faktisk lyst å prøve trekant, men allikevel så kommer jeg ikke forbi den eventuelle sjalusien som kan oppstå ved et slikt syn. Hva tenker du om dette, TS? Utover det, så vet jeg lite om hvor man finner en tredjepart. C-date ellernoe sånn? Anonymous poster hash: 2916b...fe4 Jeg er normalt en sjalu person, men tanken på trekant tenner meg veldig likevel. Jeg har selvfølgelig satt noen "regler" for hva som ikke er lov under den eventuelle trekanten, og det er at kjæresten min og den andre jenta får ikke kysse hverandre. Han får heller ikke slikke henne, men pule henne og alt annet. Synes kyssing og slikking er for intimt, og noe man deler (gjør med) en man elsker. Samboeren min har aldri slikket noen før meg (likevel er han himmelsk til det), og jeg ønsker å bevare det slik til at jeg blir den eneste. Det tenner meg. Det er jo veldig mulig det kan oppstå sjalusi, men jeg stoler på samboeren min - at det er meg han elsker og meg han vil ha; han sier at trekant er ikke noe han går å tenker på, han vil ha kun hvis jeg vil ha. Selv tenner jeg jo ekstremt på tanken, da jeg tenner generelt på jenter.. Skal ikke legge under bordet at jeg vet samboeren min hadde likt det veldig godt og, men han er mann - hvem mann gjør ikke det? Veldig vanskelig å si om det kommer til å oppstå sjalusi eller ikke... Men du får meg til å tenke litt nå ja TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 nakenprat.com, der finner du sikkert det du leter etter. Anonymous poster hash: e0274...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Alle vil ha med en ekstra jente i senga. Antall parprofiler på Cupido og iFlirt der det etterlyser en ekstra jente er enormt, mens antallet som vil ha med en ekstra mann er forsvinnende lite. Anonymous poster hash: 51f2c...152
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 nakenprat.com, der finner du sikkert det du leter etter.Anonymous poster hash: e0274...7b5 Har vært der for. Som regel gamle menn og useriøse brukere.. Men takk for forslag TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Alle vil ha med en ekstra jente i senga. Antall parprofiler på Cupido og iFlirt der det etterlyser en ekstra jente er enormt, mens antallet som vil ha med en ekstra mann er forsvinnende lite. Anonymous poster hash: 51f2c...152 Hva er så poenget? Jeg ønsker en ekstra dame. Mannen min ville ALDRI hatt en annen mann i senga - og det er helt ok for meg, vil heller ha ei jente til. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 ALLE vil ikke ha med en dame nei. Ville aldri hatt med en dame til i senga til meg og typen, det er uaktuelt. En ekstra mann kunne gått, men aldri en jente. Til TS: Har du prøvd Fetlife? Og til de andre som spurte om sjalusi: Det er vanskelig å si på forhånd, men jeg vil tro at om du er usikker om du blir sjalu så burde du ikke gjennomføre det. Anonymous poster hash: e1d5c...24b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 ALLE vil ikke ha med en dame nei. Ville aldri hatt med en dame til i senga til meg og typen, det er uaktuelt. En ekstra mann kunne gått, men aldri en jente. Til TS: Har du prøvd Fetlife? Og til de andre som spurte om sjalusi: Det er vanskelig å si på forhånd, men jeg vil tro at om du er usikker om du blir sjalu så burde du ikke gjennomføre det. Anonymous poster hash: e1d5c...24b Er ikke det en side mer for folk som liker BDSM? Vi liker ikke sånt. Hvis ikke det bare er for det, kan jeg jo undersøke TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Jeg er normalt en sjalu person, men tanken på trekant tenner meg veldig likevel. Jeg har selvfølgelig satt noen "regler" for hva som ikke er lov under den eventuelle trekanten, og det er at kjæresten min og den andre jenta får ikke kysse hverandre. Han får heller ikke slikke henne, men pule henne og alt annet. Anonymous poster hash: 92d32...e00 Og takk for meg. Sorry, men har dere for mange sære regler finner dere neppe noen. Det er så mange par der ute, uten slike sære begrensninger, så da velger jeg heller et av dem. Sex gir meg lite når det er tabusoner involvert, og dessuten betyr slike regler gjerne at man stikker hodet inn i et vepsebol av sjalusi og issues. Ikke fristende i det hele tatt. Anonymous poster hash: 96383...94a 3
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Jeg plukker inn en lenke jeg tidligere har gitt til dem som har vært ut i samme ærend som du/dere er. Les den nøye, og tenk igjennom de signalene dere selv har sendt, og hvorledes dere har fremstått. Husk at dere er to, en 'hun' er en. Man trenger ikke gjette mange ganger for å se diversiteten i opplevd risiko, ikke sant. Lenken Om dere gir henne et inntrykk av at hun bare er et leketøy for den ene parten, og dersom han og hun kysser hverandre så bryter helvete løs... da kan det være verd å gå minst en runde til med felles grenser og rammer. Kanskje kommer dere frem til at dette er en herlig fantasi, men den er best som en fantasi? Kanskje kommer dere sammen et steg videre? - det er det ingen av oss som vet, det er noe dere sammen må komme frem til. Ærlighet om usikkerhet, sjalusi og følelsen av å ikke være god nok må opp på bordet og de må gjennomdiskuteres. Slik en av dere beskriver det så er det tvilsomt om du finner noen som er interessert i et opplegg hvor man lukter helvete bryte løs dersom han og hun berører hverandre på det som for deg er feil måte. Anstrøk av sjalusi? - Glem det, for alles del. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Og takk for meg. Sorry, men har dere for mange sære regler finner dere neppe noen. Det er så mange par der ute, uten slike sære begrensninger, så da velger jeg heller et av dem. Sex gir meg lite når det er tabusoner involvert, og dessuten betyr slike regler gjerne at man stikker hodet inn i et vepsebol av sjalusi og issues. Ikke fristende i det hele tatt. Anonymous poster hash: 96383...94a At de ikke skal kysse og at mannen min ikke skal slikke den andre jenta mener ikke jeg er sære regler, da jeg kan gjøre dette. Det er da mer enn nok at kjæresten min har sex med henne. Om du synes det er for mye forlangt er det helt ok, har aldri bedt deg med i sengen vår heller. Jeg må få lov til å ha mine tabusoner, slik jeg vil. Er det for mye forlangt for noen er det helt ok, da leter vi bare videre. Har et vennepar som tidligere har hatt trekant- hvor hun hadde samme "regler". tredjeparten hadde da ingenting imot det. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Jeg plukker inn en lenke jeg tidligere har gitt til dem som har vært ut i samme ærend som du/dere er. Les den nøye, og tenk igjennom de signalene dere selv har sendt, og hvorledes dere har fremstått. Husk at dere er to, en 'hun' er en. Man trenger ikke gjette mange ganger for å se diversiteten i opplevd risiko, ikke sant. Lenken Om dere gir henne et inntrykk av at hun bare er et leketøy for den ene parten, og dersom han og hun kysser hverandre så bryter helvete løs... da kan det være verd å gå minst en runde til med felles grenser og rammer. Kanskje kommer dere frem til at dette er en herlig fantasi, men den er best som en fantasi? Kanskje kommer dere sammen et steg videre? - det er det ingen av oss som vet, det er noe dere sammen må komme frem til. Ærlighet om usikkerhet, sjalusi og følelsen av å ikke være god nok må opp på bordet og de må gjennomdiskuteres. Slik en av dere beskriver det så er det tvilsomt om du finner noen som er interessert i et opplegg hvor man lukter helvete bryte løs dersom han og hun berører hverandre på det som for deg er feil måte. Anstrøk av sjalusi? - Glem det, for alles del. Takk for svar Lillepus. Du har mange gode poenger, og jeg er veldig enig med deg. Tanken tenner meg men det kan være sjalusi tar overhånd. Samboeren min har gitt meg grønt lys for å kose med ei jente alene, og det kan jo være at det egentlig er det som trigger meg til en trekant - at jeg vil kose meg med ei jente, kanskje det ikke er trekanten så mye i seg selv.. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
Ulla Ullsokk Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Takk for svar Lillepus. Du har mange gode poenger, og jeg er veldig enig med deg. Tanken tenner meg men det kan være sjalusi tar overhånd. Samboeren min har gitt meg grønt lys for å kose med ei jente alene, og det kan jo være at det egentlig er det som trigger meg til en trekant - at jeg vil kose meg med ei jente, kanskje det ikke er trekanten så mye i seg selv.. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00 Høres mer sånn ut ja! Gjør det, så slipper du å risikere å ødelegge noe med kjæresten din!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #17 Skrevet 6. april 2015 At de ikke skal kysse og at mannen min ikke skal slikke den andre jenta mener ikke jeg er sære regler, da jeg kan gjøre dette. Det er da mer enn nok at kjæresten min har sex med henne. Om du synes det er for mye forlangt er det helt ok, har aldri bedt deg med i sengen vår heller. Jeg må få lov til å ha mine tabusoner, slik jeg vil. Er det for mye forlangt for noen er det helt ok, da leter vi bare videre. Har et vennepar som tidligere har hatt trekant- hvor hun hadde samme "regler". tredjeparten hadde da ingenting imot det. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00 At bi-nysgjerrige jenter er villige til å slikke meg gir meg lite, da de i 99% av tilfellene er for pysete og uerfarne til at det blir noe særlig. Kyssing er ingen big deal for meg personlig men hører med i "normal" sex, akkurat som oralsex, og det hadde derfor bare blitt kunstig å skulle ligge med det i bakhodet at man må unngå dette. For meg er spontanitet viktig under sex. (Får foresten han lov til å bli sugd av henne?) Fint at dette fungerte for vennene dine, men jeg sier bare at slike forbehold skremmer vekk mange potensielle, både fordi det gjør den seksuelle opplevelsen mindre interessant, og fordi det oser issues av det. Anonymous poster hash: 96383...94a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #18 Skrevet 6. april 2015 At bi-nysgjerrige jenter er villige til å slikke meg gir meg lite, da de i 99% av tilfellene er for pysete og uerfarne til at det blir noe særlig. Kyssing er ingen big deal for meg personlig men hører med i "normal" sex, akkurat som oralsex, og det hadde derfor bare blitt kunstig å skulle ligge med det i bakhodet at man må unngå dette. For meg er spontanitet viktig under sex. (Får foresten han lov til å bli sugd av henne?) Fint at dette fungerte for vennene dine, men jeg sier bare at slike forbehold skremmer vekk mange potensielle, både fordi det gjør den seksuelle opplevelsen mindre interessant, og fordi det oser issues av det. Anonymous poster hash: 96383...94a Jeg er ikke binysgjrrig. Jeg er bifil og har vært med jenter før. Og ja selvfølgelig kunne hun ha sugd ham, men jenta MÅ da ikke bli slikket av mannen min så lenge jeg gjør det. Hadde jeg hatt spesielle issues hadde vel ikke trekant akkuratt vært aktuelt. Jeg tror nok som sagt ovenfor at jeg holder meg til at jeg finner en jente alene først, ikke fordi jeg nødvendigvis tror jeg ville blitt sjalu - mer fordi det er jenta i seg selv jeg vil ha - ikke selve trekanten. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #19 Skrevet 6. april 2015 Jeg er ikke binysgjrrig. Jeg er bifil og har vært med jenter før. Og ja selvfølgelig kunne hun ha sugd ham, men jenta MÅ da ikke bli slikket av mannen min så lenge jeg gjør det. Hadde jeg hatt spesielle issues hadde vel ikke trekant akkuratt vært aktuelt. Jeg tror nok som sagt ovenfor at jeg holder meg til at jeg finner en jente alene først, ikke fordi jeg nødvendigvis tror jeg ville blitt sjalu - mer fordi det er jenta i seg selv jeg vil ha - ikke selve trekanten. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00 ...og antageligvis ender du sjalu , angrende som en hund og kjæresten din dritkåt/småforelsket i ei annen. Med deiligere kropp enn deg...?Større spretne pupper? At det er totalt uaktuelt med en mann i sengen med tanke på hans følelser sier alt. Hvorfor i huleste skulle en annen jente være interessert i dette opplegget? Nei, oppskrift på disaster.Anonymous poster hash: dd511...239
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #20 Skrevet 6. april 2015 ...og antageligvis ender du sjalu , angrende som en hund og kjæresten din dritkåt/småforelsket i ei annen. Med deiligere kropp enn deg...?Større spretne pupper? At det er totalt uaktuelt med en mann i sengen med tanke på hans følelser sier alt. Hvorfor i huleste skulle en annen jente være interessert i dette opplegget? Nei, oppskrift på disaster.Anonymous poster hash: dd511...239 Er fornøyd med egen kropp, så at han skulle finne henne deiligere enn meg er jeg ikke redd for i det heletatt. Men skjønner ikke hvorfor du fortsetter når jeg har kommet frem til en konklusjon her. TsAnonymous poster hash: 92d32...e00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå