Gå til innhold

Tips til hvordan få orgasme med partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg får bare orgasme på egenhånd, og det kan ta litt tid å få det til da også.

Men jeg har veldig lyst til å klare å komme sammen med partner. Har noen noen gode tips for å få dette til?

Anonymous poster hash: 209fa...ae2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg slet litt med det samme i begynnelsen av forholdet med mannen min. Jeg fikk ikke skikkelig orgasme i starten. For min del tror jeg det handlet om at min kjæreste i begynnelsen av vårt forhold var litt uerfaren, vi måtte ha tid til å bli kjent med hverandre, finne "rytmen" sammen og bruke tid på å bli trygge på hverandre. Nå, etter litt tid og erfaring sammen, føler jeg meg kjempetrygg med han og har veldig deilige orgasmer når vi har sex.

Anonymous poster hash: 12c31...66a
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg slet litt med det samme i begynnelsen av forholdet med mannen min. Jeg fikk ikke skikkelig orgasme i starten. For min del tror jeg det handlet om at min kjæreste i begynnelsen av vårt forhold var litt uerfaren, vi måtte ha tid til å bli kjent med hverandre, finne "rytmen" sammen og bruke tid på å bli trygge på hverandre. Nå, etter litt tid og erfaring sammen, føler jeg meg kjempetrygg med han og har veldig deilige orgasmer når vi har sex.

Han jeg er med nå har jeg ikke truffet så lenge, kanskje to måneder? Men det var også et problem med eksen min, som jeg var sammen med i over 8 år.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er med nå har jeg ikke truffet så lenge, kanskje to måneder? Men det var også et problem med eksen min, som jeg var sammen med i over 8 år.

TS.

Føler du deg komfortabel med den nye partneren? Klarer du å slappe av når dere skal ha sex?

Hva er det du gjør når du er alene som gjør at du oppnår orgasme? Er dette noe som kan overføres når du er partneren din?

AnonymBruker
Skrevet

Det er stort sett bare klitorisorgasme jeg får, har bare fått g-punktorgasme en gang.

Syns ofte det er vanskelig å få stimulert klitoris på "riktig" måte når vi har sex og jeg klarer ikke nyte det på samme måte som når jeg er alene. Jeg må konsentrere meg veldig for å få det til på egenhånd og stramme musklene på riktig måte osv., så tror kanskje det er det jeg ikke får ordentlig til sammen med partner.

Med tanke på at jeg ikke har kjent han så veldig lenge så føler jeg meg veldig trygg på ham ja, i grunnen tryggere enn jeg gjorde med eksen. Da tenker jeg særlig på at jeg føler meg komfortabel med kroppen min og slikt og at jeg ikke føler jeg må fake etc.

AnonymBruker
Skrevet

Det er stort sett bare klitorisorgasme jeg får, har bare fått g-punktorgasme en gang.

Syns ofte det er vanskelig å få stimulert klitoris på "riktig" måte når vi har sex og jeg klarer ikke nyte det på samme måte som når jeg er alene. Jeg må konsentrere meg veldig for å få det til på egenhånd og stramme musklene på riktig måte osv., så tror kanskje det er det jeg ikke får ordentlig til sammen med partner.

Med tanke på at jeg ikke har kjent han så veldig lenge så føler jeg meg veldig trygg på ham ja, i grunnen tryggere enn jeg gjorde med eksen. Da tenker jeg særlig på at jeg føler meg komfortabel med kroppen min og slikt og at jeg ikke føler jeg må fake etc.

Hva med å ta initiativ til å prøve å gjøre det som fungerte en gang tidligere? Så prøver dere dere frem basert på det som har fungert for deg tidligere? Det at du klarer å kommunisere dette til partneren din er jo litt essensielt.

Har partneren din reagert kanskje, eller spurt, om du får orgasme?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta initiativ til å prøve å gjøre det som fungerte en gang tidligere? Så prøver dere dere frem basert på det som har fungert for deg tidligere? Det at du klarer å kommunisere dette til partneren din er jo litt essensielt.

Har partneren din reagert kanskje, eller spurt, om du får orgasme?

G-punktorgasmen fikk jeg på egenhånd, ikke sammen med en partner. Ja, jeg skjønner at kommunikasjon er viktig for å få det til. Nå er jeg litt sjenert så jeg er nødt til å ta det litt etter litt tror jeg. Men er det noe jeg kan gjøre selv som gjør dette enklere som jeg kanskje ikke har tenkt på?

Ja, han sa det allerede etter første gangen, at han hadde syns det hadde vært enda bedre om han visste hva hans kulle gjøre for å få meg til å komme også. Og jeg har forklart at det er vanskelig for meg sammen med partner og at det tar tid og ikke er så enkelt på egenhånd. Han skjønner at jeg er litt sjenert, så han presser ikke på med spørsmål, men han prøver seg fram og er veldig opptatt av at jeg skal ha det godt.

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg får bare orgasme på egenhånd, og det kan ta litt tid å få det til da også.

Men jeg har veldig lyst til å klare å komme sammen med partner. Har noen noen gode tips for å få dette til?

Puster du fritt og uhemmet eller holder du igjen pusten forde du har psykiske sperrer...som du ikke er helt bevisst på selv??

Hvorfor strammer du ikke bare de musklene som du er vant til å stramme,når du onanerer?

MÅ jo være psykiske sperrer-siden du ikke klarer å slippe deg selv helt løs og bare nyte uhemmet?

Så lenge du får orgasmer uten problem alene-er det bare teknikk og psykiske sperrer som hindrer deg i å oppnå orgasme sammen med en partner.Du får konsentrere deg hardere og jbbe med å slappe av.

Begynn sexen med massage eller et varmt karbad...da blir kropp og psyke avstresset...stresser du i sengen-hindrer det orgasme.Stress gjør at kroppen ikke nyter og føler like godt,som når man er fullstendig hengitt til nytelse.

Jeg tipper det er psykologisk og skyldes stress eller presatasjons-forventninger kanskje??Også kvinner kan føle forventningspress...som dermed fører til stress i sengen.Da klarer man ikke å nyte sexen skikkelig.

Anonymous poster hash: 67b5b...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Puster du fritt og uhemmet eller holder du igjen pusten forde du har psykiske sperrer...som du ikke er helt bevisst på selv??

Hvorfor strammer du ikke bare de musklene som du er vant til å stramme,når du onanerer?

MÅ jo være psykiske sperrer-siden du ikke klarer å slippe deg selv helt løs og bare nyte uhemmet?

Så lenge du får orgasmer uten problem alene-er det bare teknikk og psykiske sperrer som hindrer deg i å oppnå orgasme sammen med en partner.Du får konsentrere deg hardere og jbbe med å slappe av.

Begynn sexen med massage eller et varmt karbad...da blir kropp og psyke avstresset...stresser du i sengen-hindrer det orgasme.Stress gjør at kroppen ikke nyter og føler like godt,som når man er fullstendig hengitt til nytelse.

Jeg tipper det er psykologisk og skyldes stress eller presatasjons-forventninger kanskje??Også kvinner kan føle forventningspress...som dermed fører til stress i sengen.Da klarer man ikke å nyte sexen skikkelig.

Anonymous poster hash: 67b5b...c8c

Jeg puster og peser, så jeg holder ikke igjen på den måten i hvertfall. Det kan godt hende jeg har noen psykiske sperrer, men vet ikke helt hva de skal komme av eller hvilke de er. Jeg stresser i hvert fall ikke med å få orgasme, siden det er noe jeg sjeldent får prøver jeg bare å nyte det likevel. Men jeg føler kanskje at jeg ikke er helt "til stede" likevel. Jeg nyter det veldig, men føler kanskje at nytelsen er en annen enn når det bare er meg, og at nytelsen i situasjoner med partner gjør at jeg ikke klarer helt å fokusere.

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat samme problem. Sliter veldig. Det er digg, men jeg klarer aldri nå toppen. Det går ofte for lang tid, og da kan jeg miste fokus også, fordi jeg føler det går for lang tid. Jeg blir faktisk sliten av det. Fordi jeg nok presser meg selv.

Så nå, bruker vi hjelpemidler til meg. ;) Det satt fart på sakene! ;) Og heldigvis tenner det ham helt sykt. Så vi har det helt topp begge to. Jeg håper jeg etterhvert kan slappe av, og klare det uten også. For har aldri vært han det står på. Kun meg. Men en vibrator/egg o.l er såpass effektivt ( iallfall på meg ) at du har ikke sjanse for å ikke få orgasme! ;) Så prøv dette, sammen med ham. Det er min anbefaling. :)

Anonymous poster hash: fa2cd...fd8
AnonymBruker
Skrevet

Har du vist ham hvordan du liker bli stimulert? Enten forklar med ord, eller la ham se på mens du stimulerer deg selv og forklarer hva du gjør. Eller plasser hånden hans slik du vil ha den, legg hånden din på hans, og beveg fingrene hans slik du vil han skal gjøre det.

Hva gjør du når han stimulerer deg? Jeg sliter med å komme om jeg samtidig prøver stimulere ham. Så nå tar vi det litt etter tur. Jeg får konsentrere meg om å bare nyte når han koser med meg, så koser jeg med ham før/etterpå i stedet.

En annen viktig ting er at han ikke må ta på klitoris for raskt. Jeg må være skikkelig kåt før han begynner å ta meg der, ellers kommer jeg aldri. Da blir jeg overstimulert lenge før jeg når klimaks, og det blir bare numment eller vondt. Så masse, masse forspill før klitorisgnukkingen kan begynne.

Anonymous poster hash: aa045...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...