Gå til innhold

Knipeøvelser! Vid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Gjør dere alle sammen knipeøvelser? Daglig, ukentlig?? Flaut å spørre venninder om dette...

Jeg er over 20 år, har ikke et aktivt sexliv, og aldri født barn så knipeøvelser har jeg ikke tenkt på før, inntil min forrige partner presset bena mine sammen i misjonær stilling (sånn at de lå samlet rett fram mens han hadde sine ben på utsiden av mine) og han sa det var for å få det trangere og pikken hans var en av de større..!!!

Hvordan kan jeg selv kjenne om jeg er trang eller vid? Hjelp!

Anonymous poster hash: eaab6...481
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det ikke før jeg ble gravid, da gjorde jeg øvelser 1-3 ganger om dagen. Ikke merkbar endring i sexlivet før og etter men jordmor sa jeg burde gjøre det så fulgte rådene hennes :)

Anonymous poster hash: 2e064...bb8
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Gjør dere alle sammen knipeøvelser? Daglig, ukentlig?? Flaut å spørre venninder om dette...

Jeg er over 20 år, har ikke et aktivt sexliv, og aldri født barn så knipeøvelser har jeg ikke tenkt på før, inntil min forrige partner presset bena mine sammen i misjonær stilling (sånn at de lå samlet rett fram mens han hadde sine ben på utsiden av mine) og han sa det var for å få det trangere og pikken hans var en av de større..!!!

Hvordan kan jeg selv kjenne om jeg er trang eller vid? Hjelp!

Anonymous poster hash: eaab6...481

Har selv stor penis men er veldig godt når dama har samlet benene sine. Det gir en helt nydelig friksjon. Da slipper dama å "knipe" rundt penis siden friksjonen blir så stor. Men knipeøvelser hjelper også. Det er lurt å ha godt trente muskler der nede.:)

Anonymous poster hash: 21fba...730

Skrevet (endret)

Hvordan du vet om du er vid, du kan f. eks spørre typen.

Jeg sier aldri til jentene om de er vide, men de burde forstå det. Om det f. eks tar ekstraordinær lang tid å komme så kan det være en årsak til det.

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å bruke knipeøvelser innimellom :) Selv har jeg kjøpt vaginavekter på apoteket (tror de heter aquaflex) og da fyller jeg den minste konen med max vekt og setter den inn før jeg drar på jobb og tar den ut når jeg skal hjem (eller om jeg skal gjøre nr 2 på wc, ellers kommer den ut uansett). Masse gratis trim og da husker du å knipe innimellom :) Men VID tviler jeg sterkt på at du er!! Selv er jeg litt ommøblert etter to svangerskap og vaginale fødsler og har likevel en deilig ektemann som kommer etter 2-3 minutter :) Det viktige er å være trygg på og føle seg vel med egen kropp og å ikke bare ligge som en død fisk under sex. Men ja enkelte stillinger gjør jo at man er trangere enn andre Stikk en finger inn i skjeden din og slapp helt av, deretter strammer du knipmusklene, Da kjenner du selv forskjellen, og dette kan du tease partneren din med ;)

Anonymous poster hash: 74471...af8
AnonymBruker
Skrevet

Charmander , har ikke type å spørre!!! En eventuell FF eller ONS ville sikkert ikke svart ærlig uansett!
At det tar lang tid for enkelte menn å komme når de ligger med meg kan komme av at de har trent seg opp til å holde seg lenge. Kan ha sex med en 45 år gammel i timesvis men en 23 år gammel gutt i bare 5 min så

Angående disse vaginakulene, jeg har vurdet dem men syntes de er ganske store. Jeg er redd for at bare en tampong er med til å bidra å vide meg ut, og vil unngå å ha vaginakuler med 11-12 cm omkrets inni meg flere timer om dagen for å "trene".

"Inngangen" kjenner jeg jo selv at er trang, men innsiden kan jeg vippe fingrene ganske mye rundt inni der er det vanli????

AnonymBruker
Skrevet

Charmander , har ikke type å spørre!!! En eventuell FF eller ONS ville sikkert ikke svart ærlig uansett!

At det tar lang tid for enkelte menn å komme når de ligger med meg kan komme av at de har trent seg opp til å holde seg lenge. Kan ha sex med en 45 år gammel i timesvis men en 23 år gammel gutt i bare 5 min så

Angående disse vaginakulene, jeg har vurdet dem men syntes de er ganske store. Jeg er redd for at bare en tampong er med til å bidra å vide meg ut, og vil unngå å ha vaginakuler med 11-12 cm omkrets inni meg flere timer om dagen for å "trene".

"Inngangen" kjenner jeg jo selv at er trang, men innsiden kan jeg vippe fingrene ganske mye rundt inni der er det vanli????

Vippe fingrene rundt? Hvor mange fingre er det snakk om?

Jeg kjenner "veggene" inni klemme rundt hele fingeren (kun en) når jeg ikke kniper. Er liksom ikke noe hulrom inni. Kniper jeg, strammer det enda mer rundt fingeren.

Anonymous poster hash: 0e73c...69b

AnonymBruker
Skrevet

Vippe fingrene rundt? Hvor mange fingre er det snakk om?

Jeg kjenner "veggene" inni klemme rundt hele fingeren (kun en) når jeg ikke kniper. Er liksom ikke noe hulrom inni. Kniper jeg, strammer det enda mer rundt fingeren.

Anonymous poster hash: 0e73c...69b

Da høres du normal ut.;) Hae vært med 3 jenter som hadde sånn hulrom der man kunne vippe fibgrene rundt og frem og tilbake uten å være borti skjedeveggen. Var er stort hulrom inni der. Skulle man fylt disse fittene, måtte man hatt et balltre hehe.:P Men det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: 21fba...730

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ikke alle er trange, sånn er det bare - men det er ikke verdens undergang ;) Normal/vis betyr ikke automatisk dårlig sex. Jeg gjør knipeøvelser ganske ofte. Nesten daglig. Mest for det psykiske, fordi jeg føler at jeg i alle fall prøver å gjøre noe med det jeg har. Jeg har hatt sex i et års tid med en gutt (er selv 23 år gammel jente, ikke hatt barn) og prøvde å spørre han om jeg var vid, men tror han vegret for å svare ærlig. Så jeg bestemte meg vel egentlig for å gjøre det beste ut av det, enten jeg skulle være normal eller vid. Sexen var jo bra :) Tipset mitt er knip hvis du vil, slå deg løs i senga uansett og ikke bekymre deg.

Anonymous poster hash: 89477...086
AnonymBruker
Skrevet

TS her, er jo såklart borti veggen (2 fingre) men den rører seg og gir ingen motstand for å si d sånn....!!?
Hvor mange jenter har du vært med til sammen da? Om det er 50 så er jo 3 et stort mindretall men om d er 5 så blir jo andelsforholdet anderledes

AnonymBruker
Skrevet

Charmander , har ikke type å spørre!!! En eventuell FF eller ONS ville sikkert ikke svart ærlig uansett!At det tar lang tid for enkelte menn å komme når de ligger med meg kan komme av at de har trent seg opp til å holde seg lenge. Kan ha sex med en 45 år gammel i timesvis men en 23 år gammel gutt i bare 5 min såAngående disse vaginakulene, jeg har vurdet dem men syntes de er ganske store. Jeg er redd for at bare en tampong er med til å bidra å vide meg ut, og vil unngå å ha vaginakuler med 11-12 cm omkrets inni meg flere timer om dagen for å "trene"."Inngangen" kjenner jeg jo selv at er trang, men innsiden kan jeg vippe fingrene ganske mye rundt inni der er det vanli???? Anonymous poster hash: 2e064...bb8

Jeg kan også klemme rundt fingere med den nederste delen av skjeden, men ikke lengre inn. Har ikke født. Tror det er vanlig. Musklene er på nedsiden. Er trang der, litt videre lemgre opp. Har fått høre jeg er trang.

Anonymous poster hash: fc13e...534

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også klemme rundt fingere med den nederste delen av skjeden, men ikke lengre inn. Har ikke født. Tror det er vanlig. Musklene er på nedsiden. Er trang der, litt videre lemgre opp. Har fått høre jeg er trang.Anonymous poster hash: fc13e...534

Snakker om 1-2 to fingre, altså :P

Anonymous poster hash: fc13e...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...