Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men trenger litt hjelp. For å matche interiøret mitt bør den nok være mørk, og for å matche lommeboka må den nok kjøpes på Ikea. Har plukket ut fem alternativer. Hvilken synes dere er finest? Flatskjermen skal stå oppå TV-benken, altså ikke være festet til veggen.

Anonymous poster hash: 7a450...35b

post-37809-0-09078700-1428260497_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på Jysk og eller på Finn, mye kan males da er det flere alternativer som matcher.

Anonymous poster hash: a7da3...d53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er finest med de med hull miderst,

men hva komponenter skal stå under tven? Trenger dere 3 hull?

Anonymous poster hash: 157b7...717
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på Jysk og eller på Finn, mye kan males da er det flere alternativer som matcher.

Anonymous poster hash: a7da3...d53

Maling, ja, godt poeng, men det koster vel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er finest med de med hull miderst,

men hva komponenter skal stå under tven? Trenger dere 3 hull?

Anonymous poster hash: 157b7...717

Man kan ta ut de hyllene man ikke ønsker. Kan også velge ben og skuffefronter og tilpasse slik man selv ønsker det. Benken heter Bestå.

AnonymBruker
Skrevet

Maling, ja, godt poeng, men det koster vel?

Ja maling koster.

Husvask, for å vaske med, pussepapir, sparkel, sparkelspade, pensel, heftgrunn, toppmaling, maskeringstape, kanskje rulle og rullebrett... Maling er ikke så "billig" som enkelte vil påstå. For å få et bra resultat må du ha skikkelug utstyr. Bare en pensel fea jordan ultimate koster en 100-lapp. Maler du med oljemaling må du også investere i penselrens.

Og dekkpapp til gulvet. Har du ingen av disse tingene fra før blir det dyrt. I tillegg er det ikke gitt at resultatet blir bra.

Gå på ikea, det ville jeg gjort.

Anonymous poster hash: eef84...3f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, men hvilken benk er finest? Og bør den ha bein? Den er 38 cm høy uten bein og 48 med.

AnonymBruker
Skrevet

Gå på ikea, det ville jeg gjort.

Hvilken ville du gått for?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den øverste best.

Jeg ville hatt en som sto helt nede på gulvet, for å gjøre det enklere med rengjøring. Det er noe drit å måtte støvsuge under en sånn benk. Det samler seg mye støv pga elektrisiteten, og det er mye kabler og ledninger som støvsugeren kan rive løs eller vikle seg inn i.

Anonymous poster hash: 2fa24...7b9
Skrevet

Kjøp en som passer til innholdet. Skal du har en surroundreceiver i den bør du sørge for godt med luft, samme gjelder spillkonsoller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den øverste best.

Jeg ville hatt en som sto helt nede på gulvet, for å gjøre det enklere med rengjøring. Det er noe drit å måtte støvsuge under en sånn benk. Det samler seg mye støv pga elektrisiteten, og det er mye kabler og ledninger som støvsugeren kan rive løs eller vikle seg inn i.

Anonymous poster hash: 2fa24...7b9

Blir jo støv selv om den står på gulvet. Er en halv centimeter under, kanskje enda vanskeligere å rengjøre da`??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...