AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Hender det at du tar deg en øl eller to alene? Når du er hjemme alene. Er det et tegn på alhokolisme? Anonymous poster hash: 6dc2f...89a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Drikker øl alene flere ganger i uka jeg. Er langt ifra alkis! koser meg med øl som andre koser seg med sjokolade Anonymous poster hash: 7174c...89c 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Gjør jeg ganske ofte. Har en veldig stressende jobb, så godt å koble helt av med en kald en. Men klarer fint å ikke gjøre det også. En alkoholiker MÅ ha alkohol, og skjuler det gjerne. Anonymous poster hash: 0ff38...369 2
julie90 Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Drikker vin alene. Samboer drikker ofte øl. For oss er det mer som godteri, har lyst på noe godt liksom Det er helt ok å drikke alene, synes jeg, hvorfor skal det bare være greit å drikke alkohol sammen med andre? 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Jeg gjør det aldri selv, men du er nå ikke alkoholiker med mindre alkoholkonsumet er tvangspreget og faktisk hemmer deg. At man velger å ta seg en øl eller to her og der er ikke ødeleggende i det hele tatt, det er noe man velger. Det er først hvis man f.eks. ikke får hentet noen man har lovet å hente med bil fordi man ikke klarte å la være å drikke at jeg ville bekymret meg. Jeg er ikke særlig glad i noen alkoholholdig drikke, derfor gjør jeg det ikke selv, men legger meg ikke borti hva andre synes det er godt å drikke. Anonymous poster hash: 89ef3...a7f 1
minister-mio Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Det hender jeg tar meg en øl alene ja. Ingen avhengighetsprpblematikk her
Tabris Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Tar gjerne en øl eller to alene her også. Eller en drink eller et glass whisky, hva enn jeg har lyst på. Ingen alkoholproblemer av den grunn. 1
Guadaloupe Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Ja jeg bor alene og tar gjerne en øl innimellom men drikker meg aldri full, er for å kose meg litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå