Gå til innhold

En spesiell fetisj

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ut som en gangske uskyldig fetish, men bare pass på at du ikke blir revet med eller utnyttet ubevisst slik at du virkerlig blakker deg helt på dette.

En MANN som blir seksuelt utnyttet?!?!?!! :skratte:

Anonymous poster hash: 5ac32...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En MANN som blir seksuelt utnyttet?!?!?!! :skratte:

Anonymous poster hash: 5ac32...171

88.gif

Endret av fruBeist
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Neida, passer på. Røyker ikke, drikker ikke, så det er vel min form for rus. Er kun snakk om mindre beløp. Men merker at det er vanskelig å være norsk med slike fetisjer, en blir ganske hardt dømt av samfunnet; noe som nok er grunn til å aldri gå ut offentlig med dette.

Anonymous poster hash: c2b19...6f0
  • 1 år senere...
Gjest tuvafellman
Skrevet
På 5.4.2015 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle om dette. Har er en veldig spesiell fetisj, og jeg ønsker å få utløp for den via internett. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem med de tankene jeg har. Skriver her og håper at det ikke er helt uakseptabelt.

Fetisjen heter Financial domination og er utbredt i utlandet. Det handler om å gi en jenter pengegaver, uten å få noe igjen. Jeg tenner på dette, aner ikke hvorfor, men slik er det. Selv ønsker jeg ikke å blakke meg helt, som er veldig vanlig i utlandet. Jeg vil bare ha noen som kan dominere meg ved å ta penger fra meg over internett. Vil ikke møtes "in real life". Jeg er 24 år, har kontroll på økonomi, jeg vet at jeg har råd til dette.

Uff...måtte bare dele disse tankene. Føler meg så alene med disse tankene og denne fetisjen...

Mvh ...

Anonymous poster hash: c2b19...6f0

Vet ikke om denne tråden forsatt er aktiv, men dette er en fetisj som jeg vet om flere som har. Nå er det jo over et år siden du skrev, gikk du videre med det?

AnonymBruker
Skrevet

Tar dette anonymt. Jeg er ei 19 år gammel jente som sliter skikkelig økonomisk! Er student og har feks ikke råd til månedsleie denne mnd. Så seriøst, hit me up (ikke tull)

Anonymkode: 054d3...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...