Gå til innhold

Har du vært med på et TV-program?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært på CNN, 2 ganger på Holmgang som publikum og 2 ganger på Østafjells NRK, en gang på gata og en gang ble jeg intervjuet i forhold til en fagskoleutdannelse jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå ikke så vanskelig. Enten rett sted til rett tid eller så bidrar man med litt fagkunnskap eller lignende.

Eller på feil sted til feil tid som jeg har vært :rodme: Flaut å være på nyhetene noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på CNN, 2 ganger på Holmgang som publikum og 2 ganger på Østafjells NRK, en gang på gata og en gang ble jeg intervjuet i forhold til en fagskoleutdannelse jeg har.

I forhold til = angående, i tilknytning til, vedrørende

Anonymous poster hash: 64d34...ab4

• Liker 1
Skrevet

Har en veldig spesiell hobby som få nordmenn driver med, men likevel var interessen for det ganske stor en periode så jeg ble utnevnt som presseansvarlig for klubben vår og har dermed deltatt i mange debatter, nyhetsinnslag og vært på god morgen Norge. Roet seg de siste årene, men får stadig vekk mail fra aviser som vil ha min mening om noe.

Skrevet

Har blitt intevjuet av Alexandra Pascalidou i et program som het Mosaikk (svensk TV.) Har vært én av to hvovedpersoner i en dokumentar vist på NRK + en del korte intervjuer histen og pisten. ;)

Alt i forbindelse med jobben min.

• Liker 2
Skrevet

I forhold til = angående, i tilknytning til, vedrørende

Anonymous poster hash: 64d34...ab4

Har du også vært på TV ANGÅENDE språkpirk?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble klippet vekk fra Bingobanden.

Nyheter og sport på NRK og tv2.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde faktisk en liten rolle i en elendig engelsk såpe-serie for mange år siden :) Var kun med i et par episoder, men det var gøy.

Anonymous poster hash: d74f1...47e
Skrevet

Som publikum på tre forskjellige show og en gang på nyhetene, tidligere i vinter ang snøkaos på Gardermoen. Som reisende.

Skrevet

Nei, bare radio og blad :)

Skrevet

Jeg var 17 år og dro på Idol audition...Kom videre, men, foreldrene mine ble skikkelig forbannet og nektet meg å delta... "Når du blir 18år får du lov til å bestemme selv"
jaujau...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på NRK distriktsnyheter et par ganger, så ingenting nasjonalt.

Kjente dog et snev av misunnelse da noen her skrev at de var dagens bursdagsbarn i programmet "Kykelikokos"! :fnise: Ah, barndommens drømmer.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært med i tv-programmer, hva synes dere om opplevelsen? Angrer dere på det? Følte dere noen gang at dere dummet dere ut? Jeg har blitt spurt om å bli med i et matprogram og jeg er så usikker. Jeg er av typen som ikke liker oppmerksomhet, men synes jo også at det er gøy at noen har lagt merke til det jeg driver med og spurte om jeg kunne tenke meg å bli med.

Anonymous poster hash: 7a8e4...74a
Skrevet

Spilte teater i 3 episoder som ble sendt på NRK Midt i Smørøyet på 90-tallet. Så hot vettu. Ellers i blader, lokalavis og lokal tv.

Skrevet (endret)

Jeg har vært Viking som statist og rodde kopien av Gaia for et amerikansk TV show.

Samt vært på et barneprogram når jeg gikk på barneskolen hvor voksne mennesker skulle tippe hva barna beskrev. Husker ikke hva det het.

Endret av Timza
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Var med i en repotasje i helseprogrammet Puls i 04 og et par ganger på frokostquiz på tv2

Anonymous poster hash: 4c90c...cab
Gjest Hofmann
Skrevet

Jeg var musikalsk innslag på Dan Børge Akerøes "TV Flax" :tommel: Vennligst trekk kølapp dersom dere ønsker å tre dere på min penis.

• Liker 2
Skrevet

Var med på 'Kjendisjakten' på TV2 for nesten 10 år siden.

Tragisk dårlig program og egentlig ganske flaut å vinne ;) men det går på dagtid så jeg tenkte at det var ok siden de sikkert ikke hadde så mange seere :)

Også var jeg med sønnen min på 'Superkvis' på NRK da han var 10 eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...