AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg drakk i går, og det ble en del for å si det sånn... angrer i dag. Men i dag morges så spydde jeg. Aner ikke hva som kom opp, var kun mørk væske. Spiste i 9-tiden i går, og spydde vel rundt 10-11 i dag. Så spydde jeg igjen, men da kom det kun magesyre, altså grønn væske. Nå har jeg klart å få i meg mat, jeg har pusset tennene hver gang etter jeg har spydd, prøvd å drikke mye vann, tygget tyggis. Ingenting hjelper. Jeg sitter fremdeles med spysmaken i halsen! Noen tips til hva jeg kan spise/drikke/gjøre for å få det vekk? Ingenting ser ut til å hjelpe. Anonymous poster hash: fdb61...1aa
PPM Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Det er galle som er grønn, ikke magesyra. Galle smaker ikke spesielt godt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Det er galle som er grønn, ikke magesyra. Galle smaker ikke spesielt godt. Hvorfor spyr jeg opp galle liksom? Er det noen måte å bli kvitt "ettersmaken"? -ts Anonymous poster hash: fdb61...1aa
PPM Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Magesekken er nok tom, du bør prøve å drikke noe. Det blir nok borte etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå