Gå til innhold

(Obs! Ekkelt) hvitt i do?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjente en ekkel følelse i ræva istad. Litt sånn "som om det var noe der", men tenkte ikke noe over det. Er skikkelig forstoppet, så prøvde å gå på dass. Klarte såvidt, men da jeg skulle trekke ned, la jeg såvidt merke til noe hvitt i do. Rakk ikke å se hva det var, men det første som slo meg var: orm! :( :( eller kan det ha vært noe annet? Så ikke ut som papir, men vet ikke. Jeg har hund, har hatt katt tidligere. Jeg har hørt at hvis man får orm fra dyret sitt, blir det bare én. Men hvordan vet jeg hva det var? Har alltid vært forsiktig med å klappe og så spise, vasker hendene ofte. Men vet også at ormer kan være i magen i ååårevis før de kommer ut... Hva tror dere? Hvis det var orm, vil jeg se flere?

Anonymous poster hash: 33ada...b23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått til legen med det der. De kan vel sjekke avføringen din for eventuelle egg og sånt. Orm er vel ikke farlig så vidt jeg vet, men ekkelt å lure på om man har orm i seg liksom. Bestill time hos fastlegen du. :)

Anonymous poster hash: 4100f...2d6
AnonymBruker
Skrevet

Har en time snart, kan jeg bare vente noen uker tror du? Spyla stumpen skikkelig i dusjen også, følte meg så skitten nå :( men har hørt om andre med orm, som bare har hatt 1.

Men synker eller flyter ormer?

Anonymous poster hash: c6363...170

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva det var, så selger de ormkur reseptfritt på apoteket. Skader ikke å ta en kur uansett :)

Anonymous poster hash: 5b22c...df5

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange forskjellige typer innvoldsorm, bare å google. *grøss* Men det er som regel mange av dem, dessverre.

Ville ha tatt en kur uansett, det selges reseptfritt på apoteket. Ikke gå flere uker med mistanke om innvoldsorm!

Anonymous poster hash: bddc8...cc6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vedkommende så den var det nok ikke en bendelorm.

Anonymous poster hash: 5b22c...df5

Nei, bendelorm ser jo ikke helt slik ut, den er jo hvit så hun burde Google. Syns bare den på bildet var så søt!

Anonymous poster hash: 54559...f02

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har symptomer på noe, så er det neppe grunn til bekymring. Spør legen din.

Her på kg blir du bare skremt av folk som er flinke til å google sjeldne og alvorlige parasittinfeksjoner.

Anonymous poster hash: f5353...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett den sjeldne bendelormen og spolorm irl. Har hatt katt ;) bendelorm er det absolutt ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje det er det? Kan jeg ringe legekontoret i morgen og si jeg tar med en avføringsprøve? Er det noe de tar på sparket? Får man raskt svar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...