Gå til innhold

Riktig å oppmuntre til mer stripping?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er enig med Liberalene og FRP i dette spørsmålet. Må være opp til hver enkelt i dette landet om de vil holde på med stripping eller ikke og om man vil se på det eller ikke. Så lenge det ikke går lengre enn det ser jeg ikke faren. Har selv sett strippeshow et par ganger, en gang

på nattklubb i Sarpsborg og en gang i utdrikkingslaget til svogeren min på "Kattan Cabaret".

Hørte ingen negative kommentarer på nattklubben i Sarpsborg på dette og publikummet bestod av den vanlige blandingen av gutter og jenter og jeg kjente veldig mange av dem. Det var forøvrig både en mannlig og en kvinnelig stripper. Det at strippingen var "annonsert" på plakater ved utestedet gjorde også så de som absolutt ikke ville se showet kunne la være å gå inn og gå til en annen nattklubb. Merket heller ikke at noen i pulikummet ble mer "amorøse" av dette heller men heller så på det som et krydder i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvorfor ikke ?

stå på!

de som ikke ennå er leie av å se folk strippe, versegod..

jeg syns det er skikkelig skikkelig rånete med chippendales... og altfor svære muskler, kvalmt!!! :tunge1::tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det arrangeres stripping som en happening en gang i blant på et utested er bare moro. Men de rene strippeklubbene har jeg ikke særlig sansen for. Og du har selvsagt gjengangere der, ikke bare noen som er innom for å få krydder i hverdagen. Men det er opp til hver enkelt om folk vil gå eller ikke. Så jeg vil verken si sånn eller sånn i den saken. For min egen del ville jeg ikke vært overhappy om samboeren hadde flydd der hver helg. Men skjønner jo at man går en gang eller to for å sjekke det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det tilfeldig at det er et flertall av østfoldinger som er positive til all strippingen?

Er det ikke uanstendig?!

Jeg har vokst opp med at det bare er "bad guys" som ser på sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Unnskyld meg, men hva i Herrens navn er så nødvendig med stripping at det er nødt å være "lovlig"?

Folk må da skjønne at det er noe alvorlig gale med dem som liker, og kunne tenke seg å betale for, å se et annet menneske ta av seg klærne? Hadde følt med skikkelig dum jeg, hvis jeg skulle betale penger for å se en innoljet mann/kvinne ta av seg klærne...

Okey okey, var kanskje litt hard i min uttalelse, men tenk dere litt om da liberalister--ser dere ikke hva utviklingen fører til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilfeldig at det er et flertall av østfoldinger som er positive til all strippingen?

Er det ikke uanstendig?!

Jeg har vokst opp med at det bare er "bad guys" som ser på sånt..

Jeg tror østfoldinger generelt er mer liberale i slike spørsmål enn resten av befolkningen. Hovedgrunnen til dette er sansynligvis nærheten til Sverige der man er litt mer frigjorte enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sett strippeshow et par ganger, en gang

på nattklubb i Sarpsborg og en gang i utdrikkingslaget til svogeren min på "Kattan Cabaret".

:hoho: Jeg bare dra til "Kattan Cabaret"

Nåvel:

Hva er egentlig poenget med å aksjonere for stripping, det er da slett ikke forbudt. Snakk om bortkastet energi. Typisk de folka. Kan de ikke aksjonere for noe fornuftig for en gangs skyld? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avslutta med: "Okey okey, var kanskje litt hard i min uttalelse, men tenk dere litt om da liberalister--ser dere ikke hva utviklingen fører til???"

Nei, kva då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes vel egentlig det er ganske tragisk at noen "liberalere" bruker tid og energi på å argumentere for noe som faktisk ikke er forbudt.

Hva er hensikten? "Dæsken, se så liberale vi er!! I neste utgave kommer vi kanskje til og med til å si f***e uten sladding!"

Puslete! Det neste blir vel kanskje at de begynner å argumentere for ølsalg i matbutikkene?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Unnskyld meg, men hva i Herrens navn er så nødvendig med stripping at det er nødt å være "lovlig"?

Folk må da skjønne at det er noe alvorlig gale med dem som liker, og kunne tenke seg å betale for, å se et annet menneske ta av seg klærne? Hadde følt med skikkelig dum jeg, hvis jeg skulle betale penger for å se en innoljet mann/kvinne ta av seg klærne...

Okey okey, var kanskje litt hard i min uttalelse, men tenk dere litt om da liberalister--ser dere ikke hva utviklingen fører til???

No offense, men du burde bli slått inn i en langvarig koma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
No offense?

:ler:

Jeg antar at du ler av stavelsen som du mener vør være 'offence'? Da har din legg nettopp blitt brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg antar at du ler av stavelsen som du mener vør være 'offence'? Da har din legg nettopp blitt brun.

Neida, slapp av, jeg hygget meg bare med kontradiksjonen i ditt følsomme og vakkert formulerte komaønske.

Komikk er bra, ufrivillig komikk er ofte ubetalelig!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg' date=' men hva i Herrens navn er så nødvendig med stripping at det er nødt å være "lovlig"? [/quote']

Hva i Herrens navn gjør det nødvendig å forby stripping? Det er tydeligvis hva du ønsker!?

Jeg tror det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke klarer å forstå at vi alle er individer med forskjellige ønsker, lyster og behov.

Kan du fortelle oss hva denne utviklingen fører til? Vær så snill og opplys oss ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...