AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg er ei jente på 20 år, som plages med at jeg fryser nesten hele tiden. Har på normal temperatur inne i leiligheten, og pakker meg inn i tjukke gensere og tepper, men fryser fortsatt. Kjenner at jeg konstant spenner hele kroppen pga. at jeg fryser. Det er kun når jeg trener, og har trent en stund, at jeg begynner å få varmen, men med en gang etter at jeg dusjer og tar på meg klær, kommer frysingen tilbake. Dette er veldig slitsomt, og jeg lurer på hvorfor jeg sitter og fryser, når andre i samme omgivelser ikke gjør det. Noen som kan tenke seg grunnen, og eventuelt har noen tips? Anonymous poster hash: cdd31...e70
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Legg på deg. Glad jeg ikke er tynn mer, frøys hele tiden.Anonymous poster hash: be098...c33
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Gå og snakk med fastlegen din, og få hjelp der.Anonymous poster hash: 350ae...ce1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Legg på deg. Glad jeg ikke er tynn mer, frøys hele tiden.Anonymous poster hash: be098...c33 Jeg er ikke veldig tynn. Er bare 160 cm, og 48-49 kg. Har faktisk lagt på meg et par kilo de siste to månedene. Anonymous poster hash: cdd31...e70
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Sjekk stoffskiftet:) Anonymous poster hash: 265bf...b78
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Jeg er helt likedan mn skjønner ikke hvorfor Anonymous poster hash: e2486...b03
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Jeg er ikke veldig tynn. Er bare 160 cm, og 48-49 kg. Har faktisk lagt på meg et par kilo de siste to månedene. Anonymous poster hash: cdd31...e70 Da høres det i grunn ganske vanlig ut at du fryser litt mer enn andre. Jeg har selv gått ned rundt 10 kg. Begge mine vekter har vært i normalvekt-kategorien, bare nærmere nedre og øvre grense. Jeg merker stoor forskjell på hvor mye kulde jeg tåler. Det trenger ikke si at du må legge på deg, hvis du er komfortabel med vekta mi. Jeg vet at jeg foretrekker å ta på meg noen ekstra plagg over å veie mer. Anonymous poster hash: 9fd8c...724
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 * komfortabel med vekta DI, ikke mi. Haha. Anonymous poster hash: 9fd8c...724
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Gå til legen å få sjekket stoffskiftet ditt. Lavt stoffskiftet kan bla gjøre så du fryser mer, en innvendig kulde på en måte. Anonymous poster hash: dd0b0...e44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå