Gå til innhold

Fryser veldig mye


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år, som plages med at jeg fryser nesten hele tiden. Har på normal temperatur inne i leiligheten, og pakker meg inn i tjukke gensere og tepper, men fryser fortsatt. Kjenner at jeg konstant spenner hele kroppen pga. at jeg fryser.

Det er kun når jeg trener, og har trent en stund, at jeg begynner å få varmen, men med en gang etter at jeg dusjer og tar på meg klær, kommer frysingen tilbake.

Dette er veldig slitsomt, og jeg lurer på hvorfor jeg sitter og fryser, når andre i samme omgivelser ikke gjør det.

Noen som kan tenke seg grunnen, og eventuelt har noen tips? :)



Anonymous poster hash: cdd31...e70
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg på deg. Glad jeg ikke er tynn mer, frøys hele tiden.

Anonymous poster hash: be098...c33

AnonymBruker
Skrevet

Gå og snakk med fastlegen din, og få hjelp der.

Anonymous poster hash: 350ae...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Legg på deg. Glad jeg ikke er tynn mer, frøys hele tiden.

Anonymous poster hash: be098...c33

Jeg er ikke veldig tynn. Er bare 160 cm, og 48-49 kg. Har faktisk lagt på meg et par kilo de siste to månedene.

Anonymous poster hash: cdd31...e70

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk stoffskiftet:)



Anonymous poster hash: 265bf...b78
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt likedan mn skjønner ikke hvorfor :(

Anonymous poster hash: e2486...b03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke veldig tynn. Er bare 160 cm, og 48-49 kg. Har faktisk lagt på meg et par kilo de siste to månedene.

Anonymous poster hash: cdd31...e70

Da høres det i grunn ganske vanlig ut at du fryser litt mer enn andre.

Jeg har selv gått ned rundt 10 kg. Begge mine vekter har vært i normalvekt-kategorien, bare nærmere nedre og øvre grense. Jeg merker stoor forskjell på hvor mye kulde jeg tåler. Det trenger ikke si at du må legge på deg, hvis du er komfortabel med vekta mi. Jeg vet at jeg foretrekker å ta på meg noen ekstra plagg over å veie mer.

Anonymous poster hash: 9fd8c...724

AnonymBruker
Skrevet

* komfortabel med vekta DI, ikke mi. Haha.



Anonymous poster hash: 9fd8c...724
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen å få sjekket stoffskiftet ditt. Lavt stoffskiftet kan bla gjøre så du fryser mer, en innvendig kulde på en måte.



Anonymous poster hash: dd0b0...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...