Gå til innhold

Gastric Baloon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å gå ned i vekt. Har forsøkt i flere år, og ser nå at jeg må ta grep.

Slankeoperasjon er utelukket, men lurer på om noen her har erfaring med Gastric baloon. Hvor fikk du det? Her hjemme eller reiste du til Estland?

Om du skal komme med kommentarer om at jeg kan slanke meg uten, ikke gidd.



Anonymous poster hash: 1882a...8d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder allikevel. En lever ikke med den ballongen resten av livet og det er en selv som må gjøre hovedjobben uansett. Lærer en seg ikke å omgås mat på et sunt og vanlig vis, er ikke en ballong et vidundermiddel.



Anonymous poster hash: 200b5...106
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder allikevel. En lever ikke med den ballongen resten av livet og det er en selv som må gjøre hovedjobben uansett. Lærer en seg ikke å omgås mat på et sunt og vanlig vis, er ikke en ballong et vidundermiddel.

Anonymous poster hash: 200b5...106

Vet du.... Du er et rasshøl. Hva vet du om grunnen til at jeg ikke kan gå ned i vekt? Jeg er fullstendig klar over hva en balong gjør i fht. gastric sleeve, det der derfor jeg vil vurderer ballong. Jeg har sykelig forhold til mat grunnet mishandling i oppveksten, uten at jeg skal gå nærmere på det. Jeg har en helse som gjør at jeg ikke kan trene meg slank og derfor må jeg begynne et sted. Dette er noe jeg har vurdert i sammen med psykolog, og overhodet ikke en lettvint løsning som har poppet ned i hodet mitt.

Fy F***

Anonymous poster hash: 1882a...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du er godt reflektert over hva en gastric bypass/gastric sleeve kan gjøre og du ikke vil gjøre noe så drastisk. Det er bra :)

Dessverre utføres ikke gastric balloon i Norge fordi det er alt for lite forskning på det. Det kan utføres i utlandet, men om det skjer deg noe er du helt uten erstatning, enn om du hadde operert deg i Norge og har Pasientskade foreningen i ryggen.



Anonymous poster hash: 9188a...bff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi takk, trodde Aleris utførte det. Men da må jeg se mot andre land.

Noen som har erfaring fra Estland, evt andre steder dette utføres?



Anonymous poster hash: 1882a...8d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...