AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Hei jenter. Noen her inne som har fått barn mens dere gikk på Efexor Antidepressive? Har lest at de har testet det på dyr men ikke på mennesker, og det er ikke bevist at det har noe virkning på barnet. Det er jo noen som går og røyker gjennom hele svangerskapet for eksempel, og de føder friske barn. Noen historier?Anonymous poster hash: 92b44...8b2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Ja, trappet ned mot fødsel. Ingen problemer hos barnet. Anonymous poster hash: 1afbc...749
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå