AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg har nå brukt synfase i 1 måned å har ikke fått bortfallsblødning/mensen og imorgen starter jeg på nytt brett. Det er brun utflod ser det ut som. Noen med erfaring som bruker synfase? er så usikker om jeg skal gå tilbake på microgynon, ikke at menstruasjonen var stabil da heller men har brukt de siden trionetta gikk ut..Anonymous poster hash: 3c386...027
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Det tar 6-8 mnd før kroppen tilvenner seg hormonpreparater. La det gå noen måneder før du bestemmer deg Anonymous poster hash: 9598d...eda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå