Gå til innhold

Er det de samme som går igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det slår meg gang på gang at "en stor andel" av kg-brukere er idioter. Ulogiske, egoistiske slutninger dominerer svarene, i tillegg til en god dose sarkasme og bitterhet.

Vær ærlig: er du en av dem som svarer i de fleste trådene, og som svarer mye?

Kanskje det er nettopp du som er en gjenganger, med dine meninger? Jeg ønsker faktisk å tro at det er gjengangere som forsøker å spre sine meninger som gjør at man får den oppfatningen av Kvinneguden, men hva tror du?

Er det mange idioter her inne, eller noen få som svarer mye og ofte?

Anonymous poster hash: a5a20...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du synes noen er idioter går jo bare utover deg selv, jeg tror ikke så mange bryr seg om det, med mindre du angriper personene.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare ignorerer personene du synes er idioter, det er jo ikke bra for deg å gå rundt sånn med den ekle følelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en av disse barn vs ikke barn trådene det refereres til :P

Anonymous poster hash: 53384...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du synes noen er idioter går jo bare utover deg selv, jeg tror ikke så mange bryr seg om det, med mindre du angriper personene.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare ignorerer personene du synes er idioter, det er jo ikke bra for deg å gå rundt sånn med den ekle følelsen.

Du forstår tydeligvis ikke hva innlegget handler om....... Next

Anonymous poster hash: a5a20...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i at det er mange idioter her. Man kan bli sarkastisk og bitter av mindre. :grine:



Anonymous poster hash: 163bc...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være en av disse barn vs ikke barn trådene det refereres til :PAnonymous poster hash: 53384...e27

Nei, selvom det har blitt endel like tråder i det siste. Har vært av og på på kvinneguiden i 4 år, lenge før noen av trådene på forsiden eksisterte.

Anonymous poster hash: a5a20...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i mange år, siden 2001 under ulike brukernavn. Jeg svarer når jeg har noe å si om temaet, og da er det ikke for å provosere noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man skal bruke tid på :rolleyes:

Anonymous poster hash: a48eb...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en av disse barn vs ikke barn trådene det refereres til :P

Anonymous poster hash: 53384...e27

Jo du, det skal ikke stikkes under en stol at det er en god del brukere jeg i hvertfall har fått et noe endra syn på etter at disse trådene begynte å utarte seg!

Anonymous poster hash: cfcf6...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Jeg svarer i forskjellige tråder, med denne brukeren og kili brukeren, men det ser dere nå. Jeg bruker ikke ab funksjonen. Jeg kom i 2014. Før det har jeg aldri vert på kg. Jeg skriver akkurat hva jeg mener i tråder, bryr meg ikke om hva andre mener om det.

Endret av iBiteU;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...