Gå til innhold

Mind = Blown, helseministeren er gay.


maskineple

Anbefalte innlegg

Det som er bra er at han ikke kler seg eller oppfører seg som en homofil, det er det viktigeste synes jeg.

Derfor dette var et sjokk. Det er kjekt å se noen homofile som er normale. :)

Også kjekt at partier som høyre aksepterer alle. Blå regjering er bra.

De fleste homofile kler og oppfører seg normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ofte se hvem som er homo og ikke.



Anonymous poster hash: 333ea...540
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg begynner å bli ganske sikker på at siv jensen er lesbisk



Anonymous poster hash: 14adf...a2e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling Lae kommer vel også som et sjokk på TS som ikke før i dag har oppdaget at det er homofile høyrepolitikere...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg begynner å bli ganske sikker på at siv jensen er lesbisk

Anonymous poster hash: 14adf...a2e

Det har jeg også mistenkt lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Vi snakker 2015. Synes du homofili er så rart? Og Bent Høie har ikke frontet homofilisaken, men vært naturlig åpen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv Jensen er ikke lesbisk. En kompis av meg har pult henne.



Anonymous poster hash: 333ea...540
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, kanskje og bare sånn du vett så har jeg personlig håndhilset på flere homofile personer.

Men ikke si at det er normalt med sminke vennen :lol:

Siden jeg er homofil, kjenner jeg naturligvis mange homofile, og de aller fleste er som alle andre gutter. det er bare et fåtall som oppfører seg feminint eller stereotypisk.

Og jo, nesten alle gutter går da med sminke. helt normalt :sexy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at folk er homo. Da blir det flere damer på resten.



Anonymous poster hash: 333ea...540
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de oppfører seg normalt er det bra. Slik helseministeren er, er normalt.

Men du, har du sett Gay Pride Oslo? Ikke si at dem er normale

De fleste på Gay Pride Oslo går og oppfører seg helt normalt. det er bare mediene som fokuserer mest på de som skiller seg ut. Og nei, de er ikke normale i mine øyne heller. men de aller fleste homofile er ikke sånn, og det skjønner vel du og?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Dersom de oppfører seg normalt er det bra. Slik helseministeren er, er normalt.

Men du, har du sett Gay Pride Oslo? Ikke si at dem er normale

Nja, jeg strekker begrepet normal ganske langt. Normal vet jeg ikke hva er. Jeg er sikkert ikke såkalt normal, men jeg lever godt med det. Det er herlig med mangfold!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skjønner jeg det, etter denne tråden.

Dere har virkelig et " image " problem, og media gjør det verre som du sier.

Helt ærlig vet jeg ikke hvem som har størst problem her. For en usedvanlig tåplig kommentar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Evans

ja; helseministeren er gift med en annen mann. Det har han vært siden 2000. Før det har vi hatt en homofil finansminister: Per Kristian Foss, og Erling Lae som har vært byrådsleder. Anne Holt har vært justisminister, men var vel ikke åpen om det da hun var minister (?).

Lae har jobbet for homofiles rettigheter, og han er like normal som alle andre. Per Kristian Foss har vel ikke meg bekjent arbeidet direkte homopolitisk, men har snakket om sin legning og hvordan det har påvirket det politiske liv flere ganger. Bare det å stå frem som homofil politiker er et viktig arbeid for andre homofile og homofiles rettigheter. Han er også helt normal. Bent Høie har også vært aktiv i homofile-spørsmål, men er helt normal. Ellers har du Andre Oktay Dahl som har tilhørt høyre, han er også normal ig har arbeidet for blant annet overgrep mot kvinner, barn ig homofile. Og lista kan fortsette med normale folk - både menn og kvinner.

De aller, aller fleste homofile er normale. Akkurat som de fleste heterofile er normale. At man jobber for homofiles rettigheter rundt om i verden gjør en ikke mindre normal.

Jeg er også homofil, og helt normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skjønner jeg det, etter denne tråden.

Dere har virkelig et " image " problem, og media gjør det verre som du sier.

Haha.. For en tråd.

De aller fleste homofile er nettopp "normale", og derfor er det slik at du ikke nødvendigvis vet at de er homofile.

Gay Pride er også kostymefest, det er ikke slik at det er hverdagstøy heller for de få som kler seg ut. Hvis du har sett den i virkeligheten ville du også sett at det kun er en brøkdel som kler seg ut.

Høie har ellers ikke akkurat skjult at han er homofil, dette har vært kjent lenge.

Artikkel fra 2001, der det står at Bent Høie hadde vært på avisenes forside året før da han inngikk partnerskap:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/01/21/237977.html

Anonymous poster hash: b392f...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hvordan fikk du vite dette?

Jeg har visst det i årevis, han har nevnt det selv. Samtidig har han også sagt at han er politiker, ikke "homofil politiker", så han ser ikke noe poeng i å snakke om det i det daglige. Det er ikke relevant. Han gjør nok sitt for homofile bare ved å være en profilert, homofil politiker, men anser seg først og fremst som politiker.

Det er heller ikke mange månedene siden han og ektemannen satt på Lindmo og snakket om forholdet sitt. Da lyste det glede og forelskelse ut av øynene på den ellers så rolige Bent Høie. Det ble forresten gjort i samme stil som med heterofile par, det var ikke "her har vi et homopar".

Ser ingen grunn til å bry meg om legningen hans, det betyr ingenting fra eller til. Jeg er en heterofil mann, Bent Høie er en homofil mann. Jeg er en norsk-indisk mann, Bent Høie er en norsk mann. Jeg er østlending, han er rogalending. Big deal. Jeg måler ham på politikk, og der synes jeg han gjør det ganske bra. Samme som med Per-Kristian Foss og Erling Lae.

Anonymous poster hash: 8129a...4d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...