AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Etter jeg har spist\drukket føles det ut som om det stopper i mellomgulvet? Som om maten ikke "drar" videre ned igjennom magen. Noen som vet hva dette kan være?Anonymous poster hash: fa6ad...abe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Dette er fordi aorta går gjennom diafragma på samme stedet som øsofagus (bak) og vil kjennes som det "stopper opp" når maten når dette punktet Anonymous poster hash: 84ba9...cdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå