AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Når en jente sender nakenbilde til en gutt, forventer hun virkelig at han ikke viser bildet til andre? Jeg mener, hvor naiv er det mulig å bli? Snakket med noen kompiser og venninner forrige helg. Alle gutta innrømte at at de viste nakenbilder og lignende bilder til hverandre. Jentene ble overrasket og sur. Er det slik jenter faktisk tenker? At når de sender nakenbilde til en gutt, så er det kun den ene gutten som blir å se bildet? Anonymous poster hash: dd0dc...3c3
Gjest Castielz Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Jeg viser aldri bilder jeg har fått i fortrolighet. Og forventer selvsagt samme behandling i retur! Selv om det strengt tatt bare hadde vært god reklame
Gjest PetterPanne Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Hadde en kompis som viste meg bildene damer hadde sendt ham. Nå må et sies at han var millionærsønn og damene var desperate. Vi lo godt. Han viste også nakebilder av dama hans. Vakke no problem det. Så lo vi begge over hvor løse damer kan være og hvor desperate de kan være.
kattaa Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Jeg forventer av mannen min at alt som er personlig forblir personlig. Om det er bilder eller sykdomshistorie har ingenting å si. Privat er privat. Må være trist å være i et forhold der man må regne med at alt deles med en tredjepart, både følelser, ord, opplevelser og fysiske ting som bilder. 7
daemonia Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 For de som ikke er i forhold med fjortiser så er vel det forventningen ja... 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Når en jente sender nakenbilde til en gutt, forventer hun virkelig at han ikke viser bildet til andre? Jeg mener, hvor naiv er det mulig å bli? Snakket med noen kompiser og venninner forrige helg. Alle gutta innrømte at at de viste nakenbilder og lignende bilder til hverandre. Jentene ble overrasket og sur. Er det slik jenter faktisk tenker? At når de sender nakenbilde til en gutt, så er det kun den ene gutten som blir å se bildet? Anonymous poster hash: dd0dc...3c3 Bare å dele når de er så dumme.Anonymous poster hash: 88df2...0f7
Million Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg skjønner ærlig talt ikke at noen damer tør å sende nakenbilder av seg selv til en eller annen random fyr de måtte ha et forhold til for øyeblikket. Forhold starter og slutter over en lav sko i dag, og de fleste er innom et flertall samboere i tillegg, og kanskje flere ekteskap også, i løpet av sitt liv. Skal man drive og dele nakenbilder med hver enkelt av dem, blir det noen til slutt. Man mister jo oversikten. Og man har ingen kontroll what-so-ever over hvor bildet kan ende til syvende og sist. INGEN kontroll! Jeg ville ALDRI gått ut med et nakenbilde av meg selv, uansett hvor forelsket eller hvor mye tillitt jeg måtte ha til kjæresten min der og da. Man vet aldri når det blir slutt, og hvilke bitre følelser det kan frembringe. Tanker om hevn, osv..... og plutselig er bildet lagt ut på nett. Da er det gjort. Man er naiv i dag om man tror at et nakenbilde på sms eller email forblir i mottakerens eie og aldri vil bli beskuet av andre. Internett-alderen er skummel, ingenting forblir privat særlig lenge. Se bare på Kåre Conradi. Han hadde nakenbilder av skuespiller-kjæresten sin på mobilen, og så ble den stjålet.... gjett om de nakenbildene ble spredd på internett med lynets hastighet da! En mobiltelefon kan fort bli stjålet eller mistet og komme på avveie, og er den da full av nakenbilder, så.... Endret 4. april 2015 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Jeg skjønner ærlig talt ikke at noen damer tør å sende nakenbilder av seg selv til en eller annen random fyr de måtte ha et forhold til for øyeblikket. Forhold starter og slutter over en lav sko i dag, og de fleste er innom et flertall samboere i tillegg, og kanskje flere ekteskap også, i løpet av sitt liv. Skal man drive og dele nakenbilder med hver enkelt av dem, blir det noen til slutt. Man mister jo oversikten. Og man har ingen kontroll what-so-ever over hvor bildet kan ende til syvende og sist. INGEN kontroll! Jeg ville ALDRI gått ut med et nakenbilde av meg selv, uansett hvor forelsket eller hvor mye tillitt jeg måtte ha til kjæresten min der og da. Man vet aldri når det blir slutt, og hvilke bitre følelser det kan frembringe. Tanker om hevn, osv..... og plutselig er bildet lagt ut på nett. Da er det gjort. Man er naiv i dag om man tror at et nakenbilde på sms eller email forblir i mottakerens eie og aldri vil bli beskuet av andre. Internett-alderen er skummel, ingenting forblir privat særlig lenge. Se bare på Kåre Conradi. Han hadde nakenbilder av skuespiller-kjæresten sin på mobilen, og så ble den stjålet.... gjett om de nakenbildene ble spredd på internett med lynets hastighet da! En mobiltelefon kan fort bli stjålet eller mistet og komme på avveie, og er den da full av nakenbilder, så.... Det er bare kropp, uinteressant for de aller fleste med mindre du er kjent.Anonymous poster hash: 86da9...71f 1
daemonia Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Jeg skjønner ærlig talt ikke at noen damer tør å sende nakenbilder av seg selv til en eller annen random fyr de måtte ha et forhold til for øyeblikket. Forhold starter og slutter over en lav sko i dag, og de fleste er innom et flertall samboere i tillegg, og kanskje flere ekteskap også, i løpet av sitt liv. Skal man drive og dele nakenbilder med hver enkelt av dem, blir det noen til slutt. Man mister jo oversikten. Og man har ingen kontroll what-so-ever over hvor bildet kan ende til syvende og sist. INGEN kontroll! Jeg ville ALDRI gått ut med et nakenbilde av meg selv, uansett hvor forelsket eller hvor mye tillitt jeg måtte ha til kjæresten min der og da. Man vet aldri når det blir slutt, og hvilke bitre følelser det kan frembringe. Tanker om hevn, osv..... og plutselig er bildet lagt ut på nett. Da er det gjort. Man er naiv i dag om man tror at et nakenbilde på sms eller email forblir i mottakerens eie og aldri vil bli beskuet av andre. Internett-alderen er skummel, ingenting forblir privat særlig lenge. Se bare på Kåre Conradi. Han hadde nakenbilder av skuespiller-kjæresten sin på mobilen, og så ble den stjålet.... gjett om de nakenbildene ble spredd på internett med lynets hastighet da! En mobiltelefon kan fort bli stjålet eller mistet og komme på avveie, og er den da full av nakenbilder, så.... Skjønner ikke de som tar slike sjanser jeg heller, nettop på grunn av at mobiler, PC, osv kan bli stjålet og bilder kan havne på avveie. Men nå var det barnslig oppførsel som å vise frem bilder som blir tilsendt til kamerater og fnise og le av det som var diskusjonen her da så det blir jo litt på siden av HI. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 TS Nå tenkte jeg ikke på å sende bilder til kjæresten, men gutter man holder på med eller så vidt kjenner. Man bør kunne stole på kjæresten sin, men å sende bilder til det som egentlig er fremmede er noe annet. Anonymous poster hash: dd0dc...3c3
daemonia Skrevet 4. april 2015 #11 Skrevet 4. april 2015 TS Nå tenkte jeg ikke på å sende bilder til kjæresten, men gutter man holder på med eller så vidt kjenner. Man bør kunne stole på kjæresten sin, men å sende bilder til det som egentlig er fremmede er noe annet. Anonymous poster hash: dd0dc...3c3 Da misforstod jeg innlegget ditt. Og svaret mitt på det er: Gjør man det så er man bare komplett idiot.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #12 Skrevet 4. april 2015 Hadde en kompis som viste meg bildene damer hadde sendt ham. Nå må et sies at han var millionærsønn og damene var desperate. Vi lo godt. Han viste også nakebilder av dama hans. Vakke no problem det. Så lo vi begge over hvor løse damer kan være og hvor desperate de kan være. Faen ass! Det er pga idioter som dere at damer blir redde for å sende nakenbilder! Jeg viser aldri nakenbilder jeg får til kompiser. Og hvis alle hadde vært like gentleman som meg, hadde vi ikke hatt problemer med nakenbilder på avveie, og damene hadde blitt litt mer løsslupne...Anonymous poster hash: ee248...cf2 2
Gjest PetterPanne Skrevet 4. april 2015 #13 Skrevet 4. april 2015 Faen ass! Det er pga idioter som dere at damer blir redde for å sende nakenbilder! Jeg viser aldri nakenbilder jeg får til kompiser. Og hvis alle hadde vært like gentleman som meg, hadde vi ikke hatt problemer med nakenbilder på avveie, og damene hadde blitt litt mer løsslupne...Anonymous poster hash: ee248...cf2 Altså, betyr noen piksler på en skjerm så mye for deg? Er det ikke bedre å se de i virkeligheten? Jeg skal ikke lyve på et forum, jeg sier det som det er. Gutta deler og flere jenter burde vite det. Det er jo akkurat som at jenter deler facebooklogger med andre venninner. De sitter der og ler av hvor teite menn kan være.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #14 Skrevet 4. april 2015 Skjønner ikke at noen får så mye ut av å krenke andre og latterliggjøre dem. Ser mye mer ned på dem enn på folk som sender bilder.Anonymous poster hash: 86da9...71f 3 1
waco Skrevet 4. april 2015 #15 Skrevet 4. april 2015 Jeg viser ikke en gang meldinger til andre enn den det gjelder. 4
smilo Skrevet 5. april 2015 #16 Skrevet 5. april 2015 Hvilken alder er det på dere som innrømmer dere deler slike bilder? 1 1
Gothminister Skrevet 5. april 2015 #17 Skrevet 5. april 2015 Når en jente sender nakenbilde til en gutt, forventer hun virkelig at han ikke viser bildet til andre? Jeg mener, hvor naiv er det mulig å bli? Snakket med noen kompiser og venninner forrige helg. Alle gutta innrømte at at de viste nakenbilder og lignende bilder til hverandre. Jentene ble overrasket og sur. Er det slik jenter faktisk tenker? At når de sender nakenbilde til en gutt, så er det kun den ene gutten som blir å se bildet? Anonymous poster hash: dd0dc...3c3 Som i en annen tråd. Så er det nok av naive litt enkle jenter som faktisk tro dette. De stoler 100 % på sin kjæreste forstår du. Bare måten de sier kjæreste på, forteller oss at her har vi med naive unge jenter og gjøre, samt de eldre som ennå ikke har mer vett. Synd at slike ødelegger for så mange andre mer oppegående jenter. 1
sol87 Skrevet 5. april 2015 #18 Skrevet 5. april 2015 Når en jente sender nakenbilde til en gutt, forventer hun virkelig at han ikke viser bildet til andre? Jeg mener, hvor naiv er det mulig å bli? Snakket med noen kompiser og venninner forrige helg. Alle gutta innrømte at at de viste nakenbilder og lignende bilder til hverandre. Jentene ble overrasket og sur. Er det slik jenter faktisk tenker? At når de sender nakenbilde til en gutt, så er det kun den ene gutten som blir å se bildet? Anonymous poster hash: dd0dc...3c3 Det kommer vel an på hvor godt de kjenner gutten? Jeg er veldig redd for at slikt skal havne på uønskede steder, så slike bilder tar jeg ikke av meg selv. Men det virker som om dere her prøver å få det til å fremstå som at dette er et problem kun hos jenter; de er for naive. Men hva med dere gutter, er ikke dere respektløse og uærlige om dere gjør noe sånt? Er det noe å skryte av? 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #19 Skrevet 5. april 2015 Nei, kun svært unge menn som ikke har vokst seg stor og trygg som driver med å dele. Bli voksen! Anonymous poster hash: 36b5e...8e1 1
Leeloo Skrevet 6. april 2015 #20 Skrevet 6. april 2015 Derfor lar jeg aldri noen ta nakenbilder av meg (sender selvfølgelig heller ikke selv). En ting er nå et relativt uskyldig bilde, bryr meg lite om noen ser meg uten klær, selv om det vel ikke akkurat vitner om glimrende dømmekraft at de ligger på nettet, men det virker jo som folk sender rundt ganske frekke greier? Det er det ikke så kult at kommer opp neste gang den nye sjefen Googler navnet ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå