Gå til innhold

Den perfekte gaven til ham, finnes det?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Vi har 5-års jubileum og jeg skal kjøpe en gave til samboeren min. Men hva? Hva kan man gi til en som har alt? han ønsker seg ikke noe. Bruker ikke smykker, sier han har godlukter og trenger ikke klær. Hva er en morsom og personlig gave? Trenger tips. Det er så vanskelig å kjøpe noe. Så fort han ønsker seg noe så kjøper han det selv.

Revenka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et vanskelig spørsmål. Jeg tror kanskje det kan være lurt å kjøpe en nytteting til ham. Noe han vil btuke eller har forbruk av. Kjenner ikke så mange menn som er opptatt av hva de får men tanken bak. En ting har de felles, de setter alle pris på å få forbruksting som de trenger nytt av til "stadighet", som f.eks sokker og underbukser (Jeg vet det høres kjedelig ut, men sånn er mannfolk) For å krydre det litt kan du jo kjøpe noe med et komisk snitt eller mer sexy enn vanlig, mannfolk elsker det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg skal være litt klisjeaktig nå: det er faktisk tanken som teller.

Den beste gaven jeg noensinne har fått er en dvd. Ikke at dvd-er er så spesielle, men gaven kom fra en spesiell person, filmen hadde en spesiell nostalgisk følelse for meg og jeg hadde nevnt den så vidt i forbifarten. Så at denne personen klarte ved noen få ord fra meg få ut at den betydde noe spesielt for meg, gjorde at denne personen betydde enda mer for meg :)

Selv har jeg opplevd at en kamerat har fått tårer i øyne fordi kona plutselig kom med en cd til ham :) Så gavens face value sier ikke alltid så mye om den virkelige verdien av gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Ja jeg vet ikke helt. Konsert eller wisky er ikke helt hans stil. Han er 24 og går siste året på siving datateknikk, altså en ordentlig datanerd!! + veldig politisk engaskjert. Vi skal til syden den uken for å feire, men jeg vil jo gi han en gave også, som han kan få på selve dagen. I fjor fikk han noen gode kokkekniver i en serie vi samler på, men kan ikke gi det i år også. Fint om det ikke koster over 1000,- heller. Blir jo endel penger på ferien. Han har sagt han skal gi meg litt tips, men de har jeg ikke sett noe til! hehe

Flere tips?

Revenka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka78

Jeg fikk den perfekte ide! :-) Skal gi han et bonzai tre. Det er kult. Med en liten dobbelmening, for vi er begge veldig interessert i Japan, og har bestemt oss for å reise til Japan når vi gifter oss. Fin 5-års gave det, med et lite hint om fremtiden. Dessuten så varer de jo i evigheter!

Hva syns dere?

Revenka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor ikke et gavekort på "aromaterapi" full pakke,el.l.Og så ta ham med ut eller lag et godt måltid til ham når han kommer hjem etter endt beh.

Selv kjøpte jeg en safe til mannen min.Med tilhørende verdi til og putte i.Men det er hemmelig,selv for dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han en hobby? I så fall kan noe i den sammenhengen kanskje være fint? Om det ikke er utstyr, så kanskje en bok om emnet eller noe?

Ellers så er vel de fleste gutter glad i "duppeditter". Hva med en MP3-spiller, eller noe annet teknisk snacks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk den perfekte ide! :-) Skal gi han et bonzai tre. Det er kult. Med en liten dobbelmening, for vi er begge veldig interessert i Japan, og har bestemt oss for å reise til Japan når vi gifter oss. Fin 5-års gave det, med et lite hint om fremtiden. Dessuten så varer de jo i evigheter!

Hva syns dere?

Revenka

God ide!Men disse trærne kan være litt vanskelige å holde!Bare sånn at du er litt obs på det!

Lykke til!

Klems Charmina

:babysmokk: 80 dager til termin :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han har grønne fingre og er flink med planter, så er det bonsai-treet en god idè. Men som siste taler sier, så er de ikke helt enkle å holde liv i. Hvis du er flink med planter, så hjelper du han kanskje! Jeg fikk et sånt tre av en kjæreste for noen år siden og han syntes nok det var den ultimate gave. Bare så synd at jeg klarte å ta livet av den på en måned eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...