Gå til innhold

Hvorfor er latino-menn så feminine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet noen menn fra Mexico, Argentina og Brasil. Og alle var utrolig femi. Og det syns jeg er skikkelig turn-off. De har hatt mer hudpleieprodukter på badet enn jeg har, barberer beina sine og er bare.. gay.

Hvorfor er de sånn tror dere? Må si jeg foretrekker mer mandige menn altså.



Anonymous poster hash: 68d4a...bd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor dater du dem da?



Anonymous poster hash: cfea7...666
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dater du dem da?

Anonymous poster hash: cfea7...666

Nei jeg gjør jo ikke det nå lenger da. Men har vært mye i Sør-Amerika og jeg ser at menna er SÅ femi. Er ikke mye maskulint assa.. de er hyggelige men ikke noe boyfriend material. Utro er dem og, selv om dem ser ut som jenter mange av dem.

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør jo ikke det nå lenger da. Men har vært mye i Sør-Amerika og jeg ser at menna er SÅ femi. Er ikke mye maskulint assa.. de er hyggelige men ikke noe boyfriend material. Utro er dem og, selv om dem ser ut som jenter mange av dem.

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

Jammen hallo, du må slutte å henge med degoser. De tror livet bare er fjolleri og dans.

Vend heller blikket dit til østen. Til tenkende mennesker. Mennesker som liker kunnskap like mye som de avskyr forfengelig overfladiskhet.

Jeg hadde mareritt en gang at jeg som mann våkner fyllesjuk, vond i magen og vondt i huet. At jeg våknet på et fremmed sted hvor det lå en slask av en degos ved siden av meg og leker med hans halvkramme penis mens han nistirret på kroppen min der jeg ligger og sover. Svett og naken sier han til meg; hace frío aquí, te caliento?

Uff nei, da våkna jeg fort. Æsj, jeg er en heteromann og vil derfor oppleve homodrømmer som mareritt.

Like lite som jeg liker degoser liker jeg spanjoler og portugisere og italienere. Jeg blir bare stressa av sånne mennesker.

Hvis jeg skal snakke om folk jeg liker, - så kan det kanskje være kvinner fra island?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hallo, du må slutte å henge med degoser. De tror livet bare er fjolleri og dans.

Vend heller blikket dit til østen. Til tenkende mennesker. Mennesker som liker kunnskap like mye som de avskyr forfengelig overfladiskhet.

Jeg hadde mareritt en gang at jeg som mann våkner fyllesjuk, vond i magen og vondt i huet. At jeg våknet på et fremmed sted hvor det lå en slask av en degos ved siden av meg og leker med hans halvkramme penis mens han nistirret på kroppen min der jeg ligger og sover. Svett og naken sier han til meg; hace frío aquí, te caliento?

Uff nei, da våkna jeg fort. Æsj, jeg er en heteromann og vil derfor oppleve homodrømmer som mareritt.

Like lite som jeg liker degoser liker jeg spanjoler og portugisere og italienere. Jeg blir bare stressa av sånne mennesker.

Hvis jeg skal snakke om folk jeg liker, - så kan det kanskje være kvinner fra island?

Hehe menn fra Østen er ikke noe for meg, tenner ikke på de dsv. Menn fra Island er bra, de har flotte peniser som smaker mandler <3 Kanskje bestille meg tur til Reykjavik da..

Mange latino-menn er fantastisk vakre, det er der jeg har gått på en smell.

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet noen menn fra Mexico, Argentina og Brasil. Og alle var utrolig femi. Og det syns jeg er skikkelig turn-off. De har hatt mer hudpleieprodukter på badet enn jeg har, barberer beina sine og er bare.. gay.

Hvorfor er de sånn tror dere? Må si jeg foretrekker mer mandige menn altså.

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

Hva er det som er gay med det? Samboeren gjør det samme, men han er mandig til tusen. Følsom og mandig, en flott kombinasjon.

Hva er mandig for deg da?

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som er gay med det? Samboeren gjør det samme, men han er mandig til tusen. Følsom og mandig, en flott kombinasjon.

Hva er mandig for deg da?

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Ja men duuu... her er det ikke bare snakk om en krem eller aftershave, vi snakker L'Occitane-produkter etc. Min ex hadde altså så mye stæsj i dusjen at jeg ble helt fascinert. Han brukte forøvrig blank neglelakk og barberte beina sine.. og hadde en veldig feminin måte å være på..

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men duuu... her er det ikke bare snakk om en krem eller aftershave, vi snakker L'Occitane-produkter etc. Min ex hadde altså så mye stæsj i dusjen at jeg ble helt fascinert. Han brukte forøvrig blank neglelakk og barberte beina sine.. og hadde en veldig feminin måte å være på..

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

Vel, hvis du sier det, så. Men jeg synes ikke at drøssevis av produkter og lakkerte negler motsier mandighet. Jeg lakker som regel samboers negler.

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis du sier det, så. Men jeg synes ikke at drøssevis av produkter og lakkerte negler motsier mandighet. Jeg lakker som regel samboers negler.

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Serr?!

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr?!

Anonymous poster hash: 68d4a...bd8

Ja, og jeg ser virkelig ikke at det gjør ham mindre mandig og tøff. En mann som bryr seg om utseendet sitt uten å bli selvopptatt, er vel ikke å forakte?

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mann med neglelakk kunne jeg ikke ha hatt :fnise: .

Å barbere beina? Det er da lekkert med hårete mannebein.



Anonymous poster hash: 363c8...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis du sier det, så. Men jeg synes ikke at drøssevis av produkter og lakkerte negler motsier mandighet. Jeg lakker som regel samboers negler.

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

:hoho:

Anonymous poster hash: 4fa3c...02f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Hva er det som er gay med det? Samboeren gjør det samme, men han er mandig til tusen. Følsom og mandig, en flott kombinasjon. Hva er mandig for deg da? Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Vel, hvis du sier det, så. Men jeg synes ikke at drøssevis av produkter og lakkerte negler motsier mandighet. Jeg lakker som regel samboers negler. Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Hva er det som gjør mannen din "mandig til tusen?"

Han bør jakte løver ubevæpnet for å veie opp for at han får neglene sine lakkert av samboeren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Menn må få lov å være menn på den måten de selv ønsker, uten at de skal få stempel som noe mindre menn enn andre og mindre mandige eller "gay". Om en mann ønsker å lakke neglene gjør ikke det han til en mindre mann enn han som skyter en bjørn til middag.

Akkurat som kvinner må menn få lov til å være menn på den måten de selv ønsker.

Hvis en ikke liker det så er det jo bare å finne seg en partner som har de interessene du setter pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en mann som lakker neglene sine og har langt hår. Han er ikke mye feminin.



Anonymous poster hash: bdc52...c46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør mannen din "mandig til tusen?"

Han bør jakte løver ubevæpnet for å veie opp for at han får neglene sine lakkert av samboeren sin.

Tja, han ser ut som en mann, ter seg som en mann, snakker som en mann, er sterk som en mann, er omsorgsfull som en mann, har kjønnsorganer som en mann osv osv. Men viktigst av alt: Han er selvsikker, er ærlig og har integritet, og han er ansvarsbevisst.

Kan ikke helt se at han skulle trenge å jakte på noe som helst. At du avskriver en sånn type som gay, sier egentlig mer om deg enn det sier om mandighet og menn.

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, han ser ut som en mann, ter seg som en mann, snakker som en mann, er sterk som en mann, er omsorgsfull som en mann, har kjønnsorganer som en mann osv osv. Men viktigst av alt: Han er selvsikker, er ærlig og har integritet, og han er ansvarsbevisst.

Kan ikke helt se at han skulle trenge å jakte på noe som helst. At du avskriver en sånn type som gay, sier egentlig mer om deg enn det sier om mandighet og menn.

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Haha, en mann som lakker neglene og barberer meina. Joda litt av en mann(dame?) du har funnet deg. :fnise: Har du noen gang spørt om han liker gutter?

Anonymous poster hash: 5a56a...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en mann som lakker neglene og barberer meina. Joda litt av en mann(dame?) du har funnet deg. :fnise: Har du noen gang spørt om han liker gutter?

Anonymous poster hash: 5a56a...b20

Han er populær blant våre homofile venner og har ingenting i mot det. Herregud, hvilket århundre lever du i?!

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er gay med det? Samboeren gjør det samme, men han er mandig til tusen. Følsom og mandig, en flott kombinasjon.

Hva er mandig for deg da?

Anonymous poster hash: 4eb0b...c47

Må si meg enig i at det er lite mandig å barbere leggene og det er også turnoff med en mann som er like eller mer følsom enn meg Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør mannen din "mandig til tusen?"

Han bør jakte løver ubevæpnet for å veie opp for at han får neglene sine lakkert av samboeren sin.

:Hehe::Hehe:

Anonymous poster hash: 363c8...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...