AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg er jente på 18 år og har aldri hatt sex og har akkurat ikke selvtillit til det heller. Kjenner med hendene at jeg er så trang der at jeg såvidt får inn en finger uten at det gjør vondt. Er det kun ved å ta større og større ting der som vil gjøre at jeg får mr plas, for nå kunne jeg aldri hatt sex fordi penisen ikke ville gått inn.. Anonymous poster hash: 820cc...a2b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 er du kåt (og våt) når du prøver? Anonymous poster hash: 8ee86...f97
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Før jeg hadde sex så fikk jeg ikke inn en finger en gang, så det blir nok ikke noe problem for deg. Det kommer nok til å gjøre vondt, men det blir verdt det når du blir mer vant til sex Anonymous poster hash: d5f06...6a0
Teodorosaurus Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 (endret) Ts, du trenger en tålmodig og veldig forsiktig gentlemann som kan hjelpe deg med dette delikate problemet og som samtidig kan overøse deg med masse komplimenter for en bedre selvtillit - nemlig meg såklart! 😊 Endret 4. april 2015 av Teodorosaurus 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hei ts! Tenkte litt som deg før min første gang, og ja, det gjorde litt vondt, men ikke verre enn at det går over. Vil anbefale deg å vente med å ha sex før du er sammen med en du stoler helt på. Da kan han være forsiktig og rolig, og evt stoppe dersom det blir for vondt. Du kan også tøye selv ved å bruke dilatorer i ulik størrelse. Brk masse glidekrem og pust rolig! Anonymous poster hash: 15af3...739 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 De fleste er vel trange før første gang, inkl meg selv. Er fortsatt trang og får ikke inn mere enn 2 fingre. Likevel får jeg inn typen min sin, og han er TYKK. Handler litt om hvor våt og opphisset du erAnonymous poster hash: d4e16...899
peppermyntete Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 De fleste er vel trange før første gang, inkl meg selv. Er fortsatt trang og får ikke inn mere enn 2 fingre. Likevel får jeg inn typen min sin, og han er TYKK. Handler litt om hvor våt og opphisset du erAnonymous poster hash: d4e16...899 Jeg er akkurat som deg! Tror det er veldig vanlig, og mest sannsynlig ingenting å bekymre seg for TS
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Jeg var akkurat som deg - klarte ikke å få inn den minste tampongen en gang! Bekymret meg mye over å ha sex første gang, og bestemte meg for å vente til jeg fikk kjæreste. Det er jeg veldig glad for! Sex første gang var helt grei (ikke så grusomt som jeg fryktet) og jeg var veldig glad for at jeg hadde en trygg kjæreste. Han var forsiktig, og likte veldig godt at han var min første. Jeg var da 20 år. Vi var sammen i 3 år, og hadde etter hvert VELDIG god sex. Første gang var litt vondt, også andre og tredje. Tror jeg hadde sex rundt ti ganger før det ble godt, og da ble det bare bedre Og ekstra godt når det er med noen du er glad i!Anonymous poster hash: 80d5e...f66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå