AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg var klønete og falt ute i dag, og har tydelig forstuet albuen. Falt på strak arm, og jeg kjente at det var mye som skjedde inni armen. Men jeg er så usikker på når man bør oppsøke lege? Gidder ikke dra til legevakt nå i påsken bare for å få beskjed om å gjøre det samme som jeg allerede gjør (kjøler ned, holder armen høyt, bruker den minst mulig). Det er hovent og vondt, og det blir bare verre tross nedkjøling og hvile, også oppover og nedover i armen. Veksler mellom å føles numment, stølt og at det "iser". Jeg klarer å bevege armen alle veier, og løfte og holde noe med armen, det er "bare" vanvittig vondt og jeg har ikke like mye styrke. Noen tips? Anonymous poster hash: efdfe...444
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Utfra det du beskriver vil jeg anbefale deg en tur på legevakta. Mye mulig det blir en røntgen her ja... Anonymous poster hash: 12b75...fc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå