Gå til innhold

Forstuet albue


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var klønete og falt ute i dag, og har tydelig forstuet albuen. Falt på strak arm, og jeg kjente at det var mye som skjedde inni armen. Men jeg er så usikker på når man bør oppsøke lege? Gidder ikke dra til legevakt nå i påsken bare for å få beskjed om å gjøre det samme som jeg allerede gjør (kjøler ned, holder armen høyt, bruker den minst mulig).

Det er hovent og vondt, og det blir bare verre tross nedkjøling og hvile, også oppover og nedover i armen. Veksler mellom å føles numment, stølt og at det "iser". Jeg klarer å bevege armen alle veier, og løfte og holde noe med armen, det er "bare" vanvittig vondt og jeg har ikke like mye styrke.

Noen tips? :)



Anonymous poster hash: efdfe...444
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utfra det du beskriver vil jeg anbefale deg en tur på legevakta. Mye mulig det blir en røntgen her ja...



Anonymous poster hash: 12b75...fc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...