Tøytigern Skrevet 7. april 2015 #121 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Hva med å male soverommet deres i rosa for å ta igjen? Second that. Velg den skarpe, barbie-rosa, cerise fargen. Ikke søt, sukkertøy beby-rosa, men en skikkelig barbie-farge. Kjør på. (Og jeg antar at komplementærfargen er grønn? Så da kan du ta grønne gardiner.) Lykke til. Endret 7. april 2015 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 7. april 2015 #122 Del Skrevet 7. april 2015 Lilla er komplimentærkontrasten til gul, orange til blå, grønn til rød. Jeg er egentlig ikke særlig glad i gult, men dette var jo stilig! Som noen andre sa: energikick når man går inn der om morgenen! Tror lilla eller grå håndduker ville passet veldig bra, kanskje grå ville roet det mest ned? Siden det er ett av tre bad og mest brukt som gjestebad ville jeg beholdt det slik. Eventuelt også sjøsyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 7. april 2015 #123 Del Skrevet 7. april 2015 http://no.wikipedia.org/wiki/Oppstandelse Vel...jeg vet om mange som bruker det ordet i visse sammenhenger. Men ordet "oppstyr" eller "baluba" er kanskje bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 7. april 2015 #124 Del Skrevet 7. april 2015 Ser ut som plater, det er ikkje fullt så vanskeleg å fikse på. Om du vil male, så kan du bruke måling beregna for våtrom. Personleg tykkjer eg det såg ganske kult ut, på eit gjestebad vel og merke Ville brukt grå fargar på handklær og div. for å tone det ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå