Gå til innhold

Han valgte gule fliser på badet..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du bildegoogler "yellow bathroom" får du mange tips og ideer til hvordan det kan bli stilig. Svart og gul er for eksempel en knall kombinasjon. Gult er bra. Kjøp en gul radio og noe annet knæsj gult, så blir det så bra. Jeg likte det.

Anonymous poster hash: df12d...c11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sprek farge. Turkis, lilla, oransje, hvitt er farger som passer bra til.

Anonymous poster hash: 8094f...c6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk slutte å skrike TROLL hver gang det kommer opp noe folk ikke tror på??! Herregud, blir så lei.

Legendarisk med det bilde der. :skratte:
Skjønner ikke hvorfor han valgte gult?! Er favorittfargen hans gul? Hadde ikke blitt glad hadde det vært meg.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan folk slutte å skrike TROLL hver gang det kommer opp noe folk ikke tror på??! Herregud, blir så lei.

Legendarisk med det bilde der. :skratte:

Skjønner ikke hvorfor han valgte gult?! Er favorittfargen hans gul? Hadde ikke blitt glad hadde det vært meg.

Ja, det er det. Han velger alltid gul som spillbrikke i spill, dersom det finnes.

Og spiser vi nonstop, så spiser han alltid de gule først. Sier noe om at det inneholder det daglige behov av vitaminer og mineraler, fordi det gule skallet har samme innhold som vitaplex-tabletten eller noe sånt tull, tror det var en på Nissene på låven som sa det, men er jo bare tull, men likevel, tar alltid de gule først.

Anonymous poster hash: 9027a...582

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så tar det mer enn en uke å pusse opp et bad. Mer enn to uker, mer enn tre uker. Du må jo ha vært borte i minst fire uker så han har hatt god tid til å gi deg en sjokkerende overraskelse.

Det tar da virkelig ikke fire uker å legge nye fliser på et bad.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som sagt så tar det mer enn en uke å pusse opp et bad. Mer enn to uker, mer enn tre uker. Du må jo ha vært borte i minst fire uker så han har hatt god tid til å gi deg en sjokkerende overraskelse.

Du har hørt om dem som liker å dra det litt langt noen ganger :P

Men i alle dager. Hva feiler det deg? Vi har nylig pusset opp badet (fagfolk) og det tok nøyaktig 8 arbeidsdager. Ikke over tre uker. Og hvorfor er du så opptatt av dette?? Du virker jo helt opphengt i å "ta" TS for noe?

Anonymous poster hash: bfaf1...40e

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du bildegoogler "yellow bathroom" får du mange tips og ideer til hvordan det kan bli stilig. Svart og gul er for eksempel en knall kombinasjon. Gult er bra. Kjøp en gul radio og noe annet knæsj gult, så blir det så bra. Jeg likte det.

Anonymous poster hash: df12d...c11

Takk, kan jo være greit å få det til å bli best mulig fram til det ev. blir å male det.

Anonymous poster hash: 9027a...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det var ganske fint jeg faktisk.. Jeg hadde nok valgt noe kjedelig i hvitt og grått selv, fordi det er mer "salgbart" og tidløst. Men om det først var på veggen hadde jeg faktisk beholdt det og evt tonet det ned litt ved bruk av kontraster.

Jeg fikk en liten overdose gult på 80 og 90-tallet (gul stue to ganger), men på et bad er det absolutt spiselig for meg. Jeg kan ikke få sagt hvor lei jeg er av grå/hvite bad. ALLE bad er like for tiden.

Anonymous poster hash: 05527...eef
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Installere nytt sminkebord? Du verden. Kan du ikke sminke deg uten å ha et eget bord for slik bruk?

Når jeg sminker meg foretrekker jeg å ha 1) et speil 2) god belysning 3) et sted å sette fra meg sminken underveis og 4) en nøytral bakgrunnsfarge som ikke får meg til å se sykelig blek ut, slik at jeg slipper å ende opp som et orange fyrtårn i et forsøk på å kompensere.

Anonymous poster hash: e0f71...d13

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det var kult, jeg. :)

Så lenge ikke alle de andre rommene i huset har hver sin knallfarge... ;)

Det Gule Rommet. Så lenge resten er litt mer nøytralt. Stilig! :)

Anonymous poster hash: 4eca3...9b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, okei, det var litt voldsomt, men det er jo bare et bittelite bad. Jeg ville beholdt det sånn og heller stylet det med passende farger på håndklær og sånt. Hadde det vært stua hadde jeg nok blitt sprø, men badet tåler å ha litt freshe farger. Og så ville jeg passet på at mannen ikke fikk ta ytterligere fargevalg på egenhånd :P

Anonymous poster hash: 4ca7a...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Fikk flashback til den gangen da mamma malte hele kjøkkenet rosa mens pappa var på kurs. Det var den gangen pappa ikke sa et ord på nesten 14 dager ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, det var...gult. :ler: Påskebad? Jeg liker gult selv, men ville nok også blitt litt...uglad... om en samboer hadde valgt den flisefargen der i et forholdsvis lite bad.

Men nå er jo skaden skjedd så du får bare bedrive skadebegrensning i form av å velge SVÆRT nøytrale farger på håndklær og annet stæsj på badet så du får tonet ned mest mulig. Ville vært nokså skeptisk til å male fliser, særlig på et bad. Ser for meg at malingen lett kan skalle av under slike forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så utrolig mange bitcher det var her da? Skal rakke ned på TS og tvile på hvor lang tid håndverkerne har brukt og hvor TS har vært.

Hva er galt med dere kvinnfolk? Kan dere aldri bare svare på en problemstilling uten å rakke ned på TS, fordi hun har en så snill mann som faktisk virker effektiv og har giddet å gjøre noe med hus og hjem. Pusset opp så fint og brukt sin tid på det mens TS var borte. Har dere så drittmenn selv at dere må rakke ned på en annen kvinne når hun viser frem og samtidig spør om råd på hva hennes mann har gjort? Snakk om å tråkke på usikkerheten til en annen person da.

I tillegg dere som hadde krevd at mannen omgjorde det med engang, og snakker om at det hadde blitt månelyst i heimen? Hva slags fucked up, ubalansert makt-forhold er det dere tror dere lever i? Er mannen deres eiendel som må gjøre som dere sier, hvis ikke så blir det straff å få?

Dette badet synes jeg ser kjempe stilig ut. Gulfargen gjør at badet ser fresht ut, noe som er veldig viktig når det kommer til bad. Hvite bad blir ofte kjedelige, og ja ser skitne ut fort, selv om de ikke er det. De blir så blasne, hvis du skjønner. Det er er funky og jeg blir i godt humør av å se på det. Å våkne opp for å gå inn der og ordne meg føler jeg at hadde gitt meg en kjempegod dose av energi, og jeg får lyst til å danse morningen inn. Synes også det grå gulvet passet utrolig bra og balanserte det hele.

Herlig mann du har!

Anonymous poster hash: 36293...89f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Så utrolig mange bitcher det var her da? Skal rakke ned på TS og tvile på hvor lang tid håndverkerne har brukt og hvor TS har vært.

Hva er galt med dere kvinnfolk? Kan dere aldri bare svare på en problemstilling uten å rakke ned på TS, fordi hun har en så snill mann som faktisk virker effektiv og har giddet å gjøre noe med hus og hjem. Pusset opp så fint og brukt sin tid på det mens TS var borte. Har dere så drittmenn selv at dere må rakke ned på en annen kvinne når hun viser frem og samtidig spør om råd på hva hennes mann har gjort? Snakk om å tråkke på usikkerheten til en annen person da.

I tillegg dere som hadde krevd at mannen omgjorde det med engang, og snakker om at det hadde blitt månelyst i heimen? Hva slags fucked up, ubalansert makt-forhold er det dere tror dere lever i? Er mannen deres eiendel som må gjøre som dere sier, hvis ikke så blir det straff å få?

Dette badet synes jeg ser kjempe stilig ut. Gulfargen gjør at badet ser fresht ut, noe som er veldig viktig når det kommer til bad. Hvite bad blir ofte kjedelige, og ja ser skitne ut fort, selv om de ikke er det. De blir så blasne, hvis du skjønner. Det er er funky og jeg blir i godt humør av å se på det. Å våkne opp for å gå inn der og ordne meg føler jeg at hadde gitt meg en kjempegod dose av energi, og jeg får lyst til å danse morningen inn. Synes også det grå gulvet passet utrolig bra og balanserte det hele.

Herlig mann du har!

Godt å se noe annet enn grått og hvitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert ikke bare jeg som tviler.. Men hvor har du vært all den tiden han brukte på å få pussa opp badet?

Du virker som en sånn person som skal legge seg opp i alt du ikke har noe med. Ser for mat du ville ha funnet på noe, jeg hadde sagt beklager men det passer ikke, du hadde faen meg ikke gitt deg før jeg hadde sagt akkurat hva det var selv om jeg ville holt det for meg selv. Lurer på hva slags faenskap du gikk gjennom som barn som ikke klarer å stole på andre mennesker.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hjelp, det var...gult. :ler: Påskebad? Jeg liker gult selv, men ville nok også blitt litt...uglad... om en samboer hadde valgt den flisefargen der i et forholdsvis lite bad.

Men nå er jo skaden skjedd så du får bare bedrive skadebegrensning i form av å velge SVÆRT nøytrale farger på håndklær og annet stæsj på badet så du får tonet ned mest mulig. Ville vært nokså skeptisk til å male fliser, særlig på et bad. Ser for meg at malingen lett kan skalle av under slike forhold.

Jeg har malte baderomsplater hos meg, malt før min tid. De holder forbløffende bra. Jeg antar at nøkkelen er "profesjonelt" grunningsarbeide først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...