Gå til innhold

Han valgte gule fliser på badet..

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Fargen i seg selv er en veldig pen gulfarge. Det er ikke dermed sagt at det er en farge man ønsker å ha på veggene.

Herregud, det hadde blitt månelyst her hjemme om mannen min hadde gjort noe liknende uten at vi hadde vært enige om fargevalget på forhånd. Fliser i knallfarger er ikke noe man velger som "overraskelse"! Dessuten måtte vi installert sminkebord et annet sted i huset med slike farger på veggene. Den fargen ville fått meg til å se dødssyk ut, og resultatet kunne blitt ganske "festlig" om jeg hadde prøvd å sminke meg med de veggene der som bakgrunnsfarge. :fnise: (Og jeg er ikke akkurat noen sminkedokke.)

Anonymous poster hash: e0f71...d13

Installere nytt sminkebord? Du verden. Kan du ikke sminke deg uten å ha et eget bord for slik bruk?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var det sikkert. Men selv profesjonelle folk bruker lang tid på å pusse opp et bad

Men hva skal du fram til? Om jeg har vært innlagt på sykehus, for eksempel, skal du ha alle detaljer?

Anonymous poster hash: 9027a...582

• Liker 6

Annonse

AnonymBruker

Det der ble litt.. gult, ja. Skulle ha likt å vært flue på veggen i samtalen som fulgte etter at du oppdaget "overraskelsen" :fnise:

Åh, nå fant han lappen og lurer på hva KG betyr, shit shit shit!! Glemte å ta den ned :P

Knall Gult

Anonymous poster hash: b0bbc...074
  • Liker 1
Gjest Lille-pus

Nå var det profesjonelle folk som satte opp flisene.

Det var nå TS sitt fravær jeg tenkte på, ikke arbeidstimene for lekfolk å på egenhånd leke med våtrom uten sertifikat :fnise:

Og også fagfolk får gjort store mengder arbeid mens beboere av huset/leiligheten er fraværende noen dager (antallet dager avhenger av størrelsen på badet).

Proffene har hurtigtørkende flislim (som ikke er til salgs for bruk av oss andre.... jeg forstår hvorfor).

Med gulvvarme og bytte av porselen og armaturer osv. så blir det både rørlegger, elektriker og flislegger/murer inne i bildet, og da trenges litt lenger tid ;)

Lys og gule fliser kan fikses med hvitt, kaldt lys.

Som sagt, jeg fikk 70-talls vibber her jeg sitter.

• Liker 1

Men hva skal du fram til? Om jeg har vært innlagt på sykehus, for eksempel, skal du ha alle detaljer?

Som sagt så tar det mer enn en uke å pusse opp et bad. Mer enn to uker, mer enn tre uker. Du må jo ha vært borte i minst fire uker så han har hatt god tid til å gi deg en sjokkerende overraskelse.

Hva er det med deg?

Anonymous poster hash: 9e32b...033

Du har hørt om dem som liker å dra det litt langt noen ganger :P

Som sagt så tar det mer enn en uke å pusse opp et bad. Mer enn to uker, mer enn tre uker. Du må jo ha vært borte i minst fire uker så han har hatt god tid til å gi deg en sjokkerende overraskelse.

Du har hørt om dem som liker å dra det litt langt noen ganger :P

Dette er nå bare bullshit da. :klaske: Vi pusset opp et helt bad med nye fliser, innredning og rørlegger på litt over en uke.

• Liker 8

Annonse

AnonymBruker

Det var nå TS sitt fravær jeg tenkte på, ikke arbeidstimene for lekfolk å på egenhånd leke med våtrom uten sertifikat :fnise:

Og også fagfolk får gjort store mengder arbeid mens beboere av huset/leiligheten er fraværende noen dager (antallet dager avhenger av størrelsen på badet).

Proffene har hurtigtørkende flislim (som ikke er til salgs for bruk av oss andre.... jeg forstår hvorfor).

Med gulvvarme og bytte av porselen og armaturer osv. så blir det både rørlegger, elektriker og flislegger/murer inne i bildet, og da trenges litt lenger tid ;)

Jeg har vært borte noen uker. Men jeg ville satt pris på om vi kunne latt være å gjøre mitt fravær til et tema.

• Liker 9
AnonymBruker

Mye kan bli gjort på en ukes ferie :fnise:

Og 'in i tiden' er det så absolutt, ren 70-talls retro.

Gult bad har aldri vært 70 talls!

Noe av det hesligste jeg har sett på lenge GRØSS!

Jeg hadde krevd at badet ble fikset på nytt NÅ.

Anonymous poster hash: 20502...d51

AnonymBruker

Hele 70-tallet var jo heslig, så sånn sett er ikke Lille-Pus helt på jordet uansett.

• Liker 4
Annonse
Gjest Lille-pus

Jeg har vært borte noen uker. Men jeg ville satt pris på om vi kunne latt være å gjøre mitt fravær til et tema.

Jeg snakker om den tiden det normalt tar å 'renovere' et bad, ikke om hvor lenge du har vært borte ;)

Jeg hadde krevd at badet ble fikset på nytt NÅ.

Det var nå de vibbene jeg fikk av den gulfarven, uansett utropstegn eller ikke.

- men jeg var ikke gamle 'stumpen' tidlig på 70-tallet heller da :fnise:

Farven minnet meg som sagt om 70-tallet og farvetoner som disse (den tapeten er en 70-talls tapet, type tidlig 70-tall)

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
AnonymBruker

Hele 70-tallet var jo heslig, så sånn sett er ikke Lille-Pus helt på jordet uansett.

70 tallet heslig? Tror ikke du vet hva du snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...