Gå til innhold

Han valgte gule fliser på badet..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke fullt så kraftig gulfarge som på det første bildet, men er skarpere enn det ser ut som på bildet (la inn en lapp med KG på, bare for at "tvileren" ikke skal fortsette med kveruleringen sin):

Anonymous poster hash: 9027a...582

Sikkert ikke bare jeg som tviler.. Men hvor har du vært all den tiden han brukte på å få pussa opp badet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hahaha, dette må være den beste tråden på lenge! Herregud, MENN!!

Sorry, jeg har ingen gode råd.

Anonymous poster hash: 62be5...6a9
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøss, det var gult ja!

Hm, hvordan gikk det til at han valgte fargen alene?

Jeg var bortreist da det ble satt opp, så dette var en "overraskelse". Gul er hans favorittfarge.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye annet å gjøre her enn å venne seg til fargen. :fnise: Be mannen ligge unna resten av huset så dere slipper flere fargerike rom. :laugh::laugh:

Og så ser det ut som plater synes jeg, så dere kan gjøre om hvis dere ikke venner dere til fargen over tid.

Endret av zellica
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var bortreist da det ble satt opp, så dette var en "overraskelse". Gul er hans favorittfarge.

Håper du kan like den du også etterhvert?

Jeg ville nok aldri valgt gule fliser, men vi er så forskjellige.

Er du ellers fornøyd med nytt bad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke fullt så kraftig gulfarge som på det første bildet, men er skarpere enn det ser ut som på bildet (la inn en lapp med KG på, bare for at "tvileren" ikke skal fortsette med kveruleringen sin):

10565929_10155374160960258_423564427_n.j

Hahaha ååå fy faen jeg hadde klikket! Han skulle fått hakket ned igjen de flisene ja. Satan så gult. Gjør vondt i øynene

Anonymous poster hash: 26c7d...454

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legg ned dolokket før du tar bilde!

Han som brukte det sist, legger det aldri ned.. Argumenterer for at han går oftere på do enn meg, og det stemmer nok. Er noe med menn og voksende prostata som presser på urinblæra..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert ikke bare jeg som tviler.. Men hvor har du vært all den tiden han brukte på å få pussa opp badet?

Det er vel ikke så relevant for tråden..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Er jeg teit som synes det var tøft? Veldig fint sammen med grått på håndklær og gulv.

(Jeg er kvinne og legger aldri ned dolokket ... Med mindre jeg skal file negler :filer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns det så kult ut! :laugh: Men ville nok ikke hatt hele badet i den fargen kanskje..

Anonymous poster hash: e0602...580
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så mye annet å gjøre her enn å venne seg til fargen. :fnise: Be mannen ligge unna resten av huset så dere slipper flere fargerike rom. :laugh::laugh:

Og så ser det ut som plater synes jeg, så dere kan gjøre om hvis dere ikke venner dere til fargen over tid.

Jeg er fortsatt litt i sjokk. Driver og søker på om det er greit å male fliser.. Det går nok an. Men vi er enige om å vente litt og se hvordan det kjennes ut om en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser hvem som har vært på do sist. Jeg synes faktisk den fargen var fin jeg!

Fargen i seg selv er en veldig pen gulfarge. Det er ikke dermed sagt at det er en farge man ønsker å ha på veggene.

Herregud, det hadde blitt månelyst her hjemme om mannen min hadde gjort noe liknende uten at vi hadde vært enige om fargevalget på forhånd. Fliser i knallfarger er ikke noe man velger som "overraskelse"! Dessuten måtte vi installert sminkebord et annet sted i huset med slike farger på veggene. Den fargen ville fått meg til å se dødssyk ut, og resultatet kunne blitt ganske "festlig" om jeg hadde prøvd å sminke meg med de veggene der som bakgrunnsfarge. :fnise: (Og jeg er ikke akkurat noen sminkedokke.)

Anonymous poster hash: e0f71...d13

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som Lille-pus skriver, - det er mye som kan bli gjort på en ukes ferie! Eller hvor lenge var du borte egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er som Lille-pus skriver, - det er mye som kan bli gjort på en ukes ferie! Eller hvor lenge var du borte egentlig?

Nå var det profesjonelle folk som satte opp flisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er fortsatt litt i sjokk. Driver og søker på om det er greit å male fliser.. Det går nok an. Men vi er enige om å vente litt og se hvordan det kjennes ut om en stund..

Jeg synes det var fint, jeg. Rene sommersolen, jo. Heng opp håndklær og gardiner i komplementærfargen lilla, så blir det så flott :).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...