AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Hei. Jeg har i ca. 3 uker hatt stikkinger i magen. Fra navlen og ned. Trodde først det var noe mensen relatert da det starta 1 uke før mensen, men np har jeg altså hatt mensen i 9 dager (mot normalt 5). Og stikkingene fortsetter :/ Det er ikke vondt, bare ubehagelig (mest fordi jeg ikke vet grunnen). Noen som har opplevd det samme og vet hva det kan være?Anonymous poster hash: 9e42b...030
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Ingen som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: 9e42b...030
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå