Gå til innhold

Wixits bryllupsdagbok


wix

Anbefalte innlegg

Jeg har jo en annen dagbok her, men siden jeg tror de fleste av leserne der egentlig ikke er spesielt interessert i bryllup (kanskje jeg tar feil?), så tenkte jeg å opprette en ny dagbok her bare til bryllupsplanlegging. Tror det er flere interesserte lesere her i grunnen :).

Vel, litt om oss først: Jeg er 24 år gammel og studerer psykologi i Bergen, har lyst til å bli forsker. Wixitmannen er 26 år gammel og data-guru, som han sa det når vi møtte hverandre. Vi møtte hverandre via spraydate faktisk og etter en intens bli-kjent-periode på en ukes tid der vi BARE snakket sammen på msn (dvs 10 timer om dagen, etc) møttes vi i "virkeligheten" og etter noen timer var vi kjærester! Jeg flyttet inn hos han på dagen (offisielt noen måneder senere), vi forlovet oss på tiukersdagen, og nå har vi vært sammen i litt over ett år. Kanskje litt tidlig å gifte oss etter så kort tid? Nææh! :) Vi har bestemt oss for hverandre vi :). :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmål: Hvor langt har dere kommet i bryllupsplanleggingen?

Svar: Ganske kort. Dette første året vi har vært forlovet har vi knapt tenkt på saken, bortsett fra at vi hele tiden har tenkt "sommeren 2005". Nå som sommeren 2004 går mot slutten (okei, ER slutt), er det jo på tide å begynne å finne ut av tid og sted og sånt, i det minste.

Etter litt om og men har vi nå bestemt at det blir i Bergensområdet, og det blir fortsatt sommeren 2005, og da mot slutten av sommeren 2005. Juli er ingen kul måned pga ferier, tenker jeg - og da passer august bedre. Skjønt, for min del kunne vi godt ha gjort det på høsten eller vinteren også. Bare ikke februar eller mars, for det er kjipe måneder (syns jeg, av en eller annen grunn). Men mannen har lyst til å gifte seg om sommeren, og jeg har ingenting i mot det, så da blir det forhåpentligvis det!

Vi holder datoen litt åpen i forhold til ledig kirke og festlokale, for dette har vi ikke bestemt enda. Kanskje tar vi bare den nærmeste kirken fra bostedet, den er sikkert grei nok - men når det gjelder festlokale har vi følgende ønsker:

- Bergensområdet

- plass til 80-100 gjester

- uteplass med gress (vi vil ha de ca. 20 barna i familiene med)

- helst "ferdig servering" så slipper vi å styre med det

- bør helst se pent ut der da...

Pris er visst ikke et spørsmål, sier Wixitmannen... :sjokkert::sjarmor::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med under planleggingen!

Vi har vært forlovet i nesten 1 år nå, men har ikke helt bestemt når vi skal gifte oss ennå. Har prata litt om neste år, men lenger har vi ikke kommet ennå.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...