AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Var jo meldt strålende sol i dag, men himmelen er covered in clouds Anonymous poster hash: 9d31a...afb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Jeg bor midt i Oslo, og i øyeblikket blendes jeg av solen gjennom vinduet. Joda, det er en del skyer å se, men det er jo nok av blå himmel også. Fin temperatur er det også. Anonymous poster hash: 28f4a...476 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Var jo meldt strålende sol i dag, men himmelen er covered in clouds Anonymous poster hash: 9d31a...afb Shit?? Er det noen som lurer oss? Føkker opp været vi var lovet? Sikkert noen som konspirerer i å ødelegge påsken for alle som bor i Oslo for en eller annen mystisk grunn. Anonymous poster hash: 7e65d...e44
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Var jo meldt strålende sol i dag, men himmelen er covered in clouds Anonymous poster hash: 9d31a...afb Jeg har vært i Oslo hele uka og det har vært sol hele uka. Er folk så værsyke at de gråter om det kommer en liten sky i noen sekunder? Anonymous poster hash: cebb1...824
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Det er jo helt nydelig vær i Oslo i dag! Anonymous poster hash: f3b9a...dea
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Nå er det fint vær. Kom dere ut, oslofolk! Anonymous poster hash: 9d31a...afb
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Nå er det fint vær. Kom dere ut, oslofolk! Anonymous poster hash: 9d31a...afb Jeg tåler ikke sol, og har derfor sittet inne hele uken. Derfor var det litt irriterende å se noen som ikke syntes det var nok med sol en uke i strekk... Anonymous poster hash: cebb1...824
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Alle tåler vel sol? Sunt med D-vitaminer. Anonymous poster hash: 9d31a...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå