Gjest makar Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jenter, hva er deres favorittorgasme? Hvordan oppleves den?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Favorittorgasmen er den jeg får ved penetrering. Når G-punktet blir stimulert lenge nok sier det plutselig pang, jeg merker det i hele kroppen og mister kontrollen. Føler at jeg blir dyttet ned i senga samtidig som jeg svaier ryggen og beina mine begynner å skjelve. Når jeg kommer må jeg holde ekstra hardt rundt partner, klore ham på ryggen eller holde meg fast i underlaget, og det kjennes som det går "bølger" gjennom kroppen. Etter det blir jeg bare helt avslappet og veldig kosesyk Anonymous poster hash: 30064...1c6
Gjest makar Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Favorittorgasmen er den jeg får ved penetrering. Når G-punktet blir stimulert lenge nok sier det plutselig pang, jeg merker det i hele kroppen og mister kontrollen. Føler at jeg blir dyttet ned i senga samtidig som jeg svaier ryggen og beina mine begynner å skjelve. Når jeg kommer må jeg holde ekstra hardt rundt partner, klore ham på ryggen eller holde meg fast i underlaget, og det kjennes som det går "bølger" gjennom kroppen. Etter det blir jeg bare helt avslappet og veldig kosesyk Anonymous poster hash: 30064...1c6 Høres herlig ut! Send meg gjerne en PM hvis du vil snakke videre ang dette
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Er vel en av de få som syntes klitoris orgasme er bedre enn vaginalorgasme. Kan komme og squirte mange ganger, men er aldri like digg som klitorisorgasme Anonymous poster hash: ea4ad...594
Gjest makar Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Er vel en av de få som syntes klitoris orgasme er bedre enn vaginalorgasme. Kan komme og squirte mange ganger, men er aldri like digg som klitorisorgasme Anonymous poster hash: ea4ad...594
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Er klitorisorgasmene dine like intense som andre har g-punktsorgasme? (Altså at man mister litt kontrollen over kroppen?)
Gjest Godjente Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 En kombinasjon av begge er best , men må jeg velge mellom klitoris og G punkt, blir det G punkt 1
Gjest makar Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 En kombinasjon av begge er best , men må jeg velge mellom klitoris og G punkt, blir det G punkt Er du ekstra vill når du får g punkts og mest høylytt da?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Vaginal og klitoris orgasme samtidig etter å ha edget en stund. Kjennes i hele kroppen og varer bort i mot 1 min. Er temmelig sliten etterpå! Anonymous poster hash: c0141...b35
Gjest makar Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 Vaginal og klitoris orgasme samtidig etter å ha edget en stund. Kjennes i hele kroppen og varer bort i mot 1 min. Er temmelig sliten etterpå! Anonymous poster hash: c0141...b35 Er det sånn at du blir liggende uten kontroll over kroppen et minutt og stønner konstant?
Gjest 100%naturlig Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Er det sånn at du blir liggende uten kontroll over kroppen et minutt og stønner konstant? Det er sånn for meg, mye bråk å stønning, konstant i flere minutter.
MarianneE Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Siden enkelte her inne spør og graver etter detaljer... Runketråd!
frk91 Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Den aller beste er når jeg bruker vibrator på klitten mens vi har analsex. God nr2 når jeg blir fingret til squirting. to heeelt forskjellige orgasmer
Gjest makar Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Den aller beste er når jeg bruker vibrator på klitten mens vi har analsex. God nr2 når jeg blir fingret til squirting. to heeelt forskjellige orgasmer Jeg er ikke keen på analsex selv, men squirteorgasmer er jeg helt enig at er DIGG!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Syns klitoris orgasme er best, men det er vel kanskje fordi jeg aldri verken med eller uten partner har fått orgasme uten å penetrere klitoris er det flere som har det slik? Lurer på om det rett og slett ikke er mulig for meg... Men, syns at selve akten før orgasme er best med en finger/butplug i rompa og bli tatt doggy samtidig bare sykt kjipt at jeg ikke kommer av det alene.. Må liksom massere klitoris for å komme siste steget til orgasme.. Anonymous poster hash: 6cdf5...397
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har aldri fått orgasme under sex eller sammen med partner.. Høres kanskje sykt ut for mange? Det rare er at jeg har både vert i langvarig forhold og prøvd alt, med en som jeg av erfaring kan si at er over gjennomsnittet bra i senga og har pulevenn nå som gjør meg gal så deilig sex vi har.. Vet ikke hvorfor jeg aldri har fått orgasme sammen med partner..noen andre som har det slik? Når jeg onanerer kommer jeg, da bruker jeg vibrator på klitoris eller dysjstråla på klitoris, helt himmelsk deilig Har også prøvd vibrator sammen med partner, men kommer aldrig til orgasme .. Anonymous poster hash: 6cdf5...397
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå