FrøkenLouise Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg var 20 eller 21 år gammel da jeg tok silikon. Jeg fikk da lagt inn 300 gr i hver pupp. 1 år etter oppererte jeg inn 300 gr til i hver å har når 1,2 kg pupp til sammen. Mine naturlige pupper er små å jeg brukte str 75a den gang. Nå bruker jeg 75 d, e og f. Alt etter hvilken type bh det er snakk om. Nå er jeg 26 år gammel å silikonpuppene er ødelagt. Jeg var på konsultasjon hvor kirurgen der fortalte meg at protesene jeg har nå er alt for stor til at huden min greier å holde dem oppe. De har blitt litt som et eple i en sokk! Jeg vil nå fjerne silikonpuppene helt! Men han mente at jeg heller skulle bytte dem ut til noen mindre å samtidig gjøre et løft. Dette blir jo dyre kostnader på rundt 40 000,- noe jeg ikke kommer til å ha råd til på en laaang stund. Jeg føler ikke jeg kan vente så lenge før noe blir gjort heller. Så jeg har helt enkelt bestemt meg for gå dem helt fjernet! Åm de ikke vil finne helt tilbake til sin normale form gjør meg ingenting! Jeg vil heller gå med små henge pupper i noen år enn disse svære stygge melonene som ser ut som noe jeg har funnet i en søppedunk! Haha må le litt av hele greia faktisk! Jeg angrer idag på at jeg i det hele tatt var så dum å lot meg opperere inn noe som jeg trodde var selvtillit! -_- Så det jeg lurer på, er om det finnes noen andre der ute som har fjernet store silikonpupper før som kan fortelle litt hvordan det var i ettertiden? Jeg trenger ikke tilbakemeldinger fra folk med små proteser, da det er veldig forskjellig! Huden strekker seg jo mer jo større protesene er. Dessuten har jeg lest masse på det allerede ikke noe frekkt ment, men det er ikke så mye hjelp for meg åm du hadde 200 gr liksom. Da regner jeg jo med at huden trakk seg sammen å formen ble nesten lik som før Snakker om store melon pupper! Hvordan ble resultatet i ettertid? Gleder meg helt villt til å få den fjernet fra kroppen nå! :D Hvordan var det forresten med følelsene i puppene etter å ha fjernet dem? Håper noen der ute kan hjelpe meg med egne erfaringer her! )
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 1,2 kg?!!! Anonymous poster hash: a2986...f23
FrøkenLouise Skrevet 2. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2015 Ja altså 600 gr i hver pupp -_-
FrøkenLouise Skrevet 3. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2015 Er det ingen som her som har fått sine fjernet??
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Fikk ikke Lene Alexandra de fjernet? Hun hadde jo svære silikonbryster. Det svarer nok ikke helt på spørsmålet ditt, men resultatet ser jo helt normalt ut (fra det man kan se). Nå er hun treningsgal da, så dette kan vel også ha noe å si, eller? Anonymous poster hash: 5e12f...75c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Det er bortimot umulig å gi deg et svar på dette, fordi det vil avhenge nokså mye av flere ting, f.eks hvor elastisk huden din er. Noen går igjennom et svangerskap uten å få så mye som et strekkmerke verken på magen eller brystene, og er like stramme og fine i huden igjen etter en stund. Andre sitter igjen med en masse løs hud i form av hengemage og to vrengte baklommer til bryster, og strekkmerker overalt. Det spiller også en rolle om du har lagt på deg noe etter at du opererte inn implantatene. Har du mer fettvev i brystene nå, enn før du fikk silikon? Uansett hvordan ditt utgangspunkt er, vil det ta litt tid fra du tar ut silikonen til brystene finner sin form igjen. Husker det var en tråd her om ei som opererte ut sine, og som la ut bilder underveis, hvor man kunne se forandringen. Det var virkelig en inspirasjon for andre som vurderte å fjerne silikon! Anonymous poster hash: 8ea39...55d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Jeg har 450 i hver, men mine kan ikke beskrives som meloner. Det er vanskelig for noen å vite om de kan svare når det er få forskjellig. Anonymous poster hash: 65fd4...ab6
FrøkenLouise Skrevet 3. april 2015 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2015 Ja jeg hvet at man aldri kan vite hvordan resultatet blir avhengig av fettvev osv. Jeg skal fjerne mine uansett hva folk måtte skrive her av erfaringer Men jeg er bare så nysgjerrig! :D Å da er jeg mest nysgjerrig på dem som har fjernet store implantater å som i utgangspunket var veldig flate naturlig Lene alexandra fikk sine fjernet ja. Men jeg er usikker på om hun fikk et løft samtidig også. Ikke godt å vite!
Gjest Selfie Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Jeg fjernet mine for et par år siden. De var ikke så store, men de ble likevel litt hengete etterpå. Men alt er bedre enn fake silikon spør du meg!
FrøkenLouise Skrevet 5. april 2015 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2015 (endret) Ja det har endelig gått opp et lys for meg at naturlig er best uansett! Jeg gir egentlig blanke fa** om jeg får heng nå når jeg fjerner dem. Jeg kan altids ta et løft om noen år Men noe mer silikon skal ivertfall ikke inn i min kropp! :D Endret 5. april 2015 av FrøkenLouise
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå