Gå til innhold

Hvem er din favorittbatman


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

? Meg: animated

Anonymous poster hash: e97f1...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAM:

Anonymous poster hash: 0d372...426
Det er en parodivideo.

Anonymous poster hash: e97f1...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil, det er Bale her og.



Anonymous poster hash: 0f42b...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å si Robin? Når ungen min leker superhelt er han ofte Batman mens han utpeker meg til å være Robin.



Anonymous poster hash: a2b28...143
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å si Robin? Når ungen min leker superhelt er han ofte Batman mens han utpeker meg til å være Robin.

Anonymous poster hash: a2b28...143

Edit: kom først på etter publisering av svaret at det var snakk om konkret film, og ikke karakterene i filmene. :rodme:

Anonymous poster hash: a2b28...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Bale er nok den beste til dags dato. Men jeg hadde stor sans for Michael Keaton i de første to filmene, også. Og de filmene gikk liksom tilbake til røttene med hele stilen. Alt fra arkitekturen til skurkene og designet av Batmobilen. Eventyrpreget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Bale med forkjølelsesstemmen? :P jeg synes Batman er for dyster i de nye filmene, Animated er på 1. plass, ellers kommer Michael Keaton på 2.plass.

Anonymous poster hash: e97f1...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Bale med forkjølelsesstemmen? :P jeg synes Batman er for dyster i de nye filmene, Animated er på 1. plass, ellers kommer Michael Keaton på 2.plass.

Anonymous poster hash: e97f1...864

For DYSTER? Batman kan ikke bli dyster nok. Han er en traumatisert vigilante som har gitt opp å leve et normalt liv fordi han ikke kan komme over at foreldrene hans ble myrdet av en raner foran øynene hans. Det blir ikke stort dystrere enn det.

Men selvsagt, du har Batman, og du har Batman. De siste filmene er basert på "Dark Knight"-delen av Batmantegneserien.

Batman har også vært tøysebatman. "Holy Guachamole, Robin! It's the Joker!" Biff, kabing, pachow! Og det var vel West sin versjon. De sier det er råartig.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For DYSTER? Batman kan ikke bli dyster nok. Han er en traumatisert vigilante som har gitt opp å leve et normalt liv fordi han ikke kan komme over at foreldrene hans ble myrdet av en raner foran øynene hans. Det blir ikke stort dystrere enn det.

Men selvsagt, du har Batman, og du har Batman. De siste filmene er basert på "Dark Knight"-delen av Batmantegneserien.

Batman har også vært tøysebatman. "Holy Guachamole, Robin! It's the Joker!" Biff, kabing, pachow! Og det var vel West sin versjon. De sier det er råartig.

Det DC har gjort Batman til, idag, er skammelig synes jeg. Han er jo nesten suicidal? Så kommer den selvsagte nerdegjengen og sier at Batman ikke er for unger? Nåja, hver sin smak. Men det er trist når tegneseriene ikke lenger skal være for unger. Ungene idag vokser jo bare opp med (..bortsett fra LEGO sin gode og vellykkede innsats mtp Batmanspill/film og LEGO Marvel super heroes) iPad og alt annet enn tegneserier og slik lesning.

..Jeg har serien fra 60-tallet og den er bra. Den er råbra. Den er morsom, underholdende og givende å se på, men jeg foretrekker fortsatt Animated, synes også versjonen av jokeren er best i animated. Det er ikke uten grunn at Kevin Conroy og Mark Hamill fikk stemmene i Arkham Asylym/Arkham City osv - spillene. Det er de som er foretrukket, av de fleste. Heldigvis.

Anonymous poster hash: e97f1...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er mer interessant å diskutere hvem som er den beste skurken i batman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer interessant å diskutere hvem som er den beste skurken i batman

Lenge mente jeg at det var Nicholsons Joker, men Heath Ledger feide ham av banen allerede i første scene. Ingen over og ingen ved siden. Stort galere kan det ikke bli.

Men Ra'z al Ghul's datter Thalia var slett ikke ille, heller. Ingen stor dramatikk, men den lille talen om "The slow blade" gav meg frysninger på ryggen.

Åh, og Selena Kyle, selvsagt. Men Cat Woman er ikke egentlig en skurk, da. Og allerede tidlig i Bat-universet gifter hun seg jo med Bruce Wayne. Jeg lurer på om de kanskje driver med litt cozplay på soverommet? Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge mente jeg at det var Nicholsons Joker, men Heath Ledger feide ham av banen allerede i første scene. Ingen over og ingen ved siden. Stort galere kan det ikke bli.

Men Ra'z al Ghul's datter Thalia var slett ikke ille, heller. Ingen stor dramatikk, men den lille talen om "The slow blade" gav meg frysninger på ryggen.

Åh, og Selena Kyle, selvsagt. Men Cat Woman er ikke egentlig en skurk, da. Og allerede tidlig i Bat-universet gifter hun seg jo med Bruce Wayne. Jeg lurer på om de kanskje driver med litt cozplay på soverommet? Hva tror du?

Heath ledger var en fantastisk joker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...