Gå til innhold

Stønning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stønner alt for høyt, så blir ofte bedt om å bite i puta. Prøver å være mer stille, men det er ikke så lett. Han stønner når han kommer og noe under selve akten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stønning, hva faen? Jeg brøler så halve fylket kan høre det.

Du, er du naboen min?

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Du, er du naboen min?

Meget mulig, jeg er famous! Hvor bor du? :)

Skrevet

Meget mulig, jeg er famous! Hvor bor du? :)

Larvik.

Gjest Caress
Skrevet

Larvik.

Jeg bor i Bergen, så tror ikke det. Med mindre jeg har undervurdert stønningen min, da.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bor i Bergen, så tror ikke det. Med mindre jeg har undervurdert stønningen min, da.

Ja, da er det nok ikke deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hittil har det bare gått i "Å, det der er så godt!", "Du gjør meg så vanvittig kåt" og diverse banneaktige ord. Men personlig syns ikke jeg det er nok. Har lyst til å snakke mer i detaljer og si hva jeg vil han skal gjøre med meg og hvordan alt han gjør føles. Får ta det litt etter litt sånn at det ikke blir superkleint eller han får sjokk, stakkaren.

Anonymous poster hash: 483cf...5bc

Med fare for å gjøre dette til en runketråd, hva med noe som dette?

• Ååhh, pikken din føles så herlig inni meg!
  • Herregud, se på det der da! Den går inni meg! (mens du ser på ham støte)
  • Det er så utrolig deilig å se kuken din gli inn og ut av meg!
  • Så herlig å se rykningene i pikken din når du spruter meg full!
  • Å herrgud ja, sprut den varme deilige sæden din inni meg! (her kan du variere med puppene, munnen, og sånn hvis du liker den slags).
  • Liker du måten tunga mi leker med sæden din på?
  • Jeg vil kjenne den deilige kuken din i fitta mi!
  • Munnen min lengter etter kukhodet ditt... (mens du slikker deg over leppene)
  • Ååh så herlig! Jah, ja! Sprut meg full! Jeg kjenner det! Du spruter meg full av sæden din!!
  • Jeg har et annet par lepper som lengter etter å omkranse pikken din... (mens du suger ham)
  • Vift med tungespissen og si forførende "tunga mi trenger en stiv stake å krølle seg rundt."
  • Rekk ut tunga å si "kan du farge denne hvit tror du...?"
  • Ååhh, det er så jævlig deilig når du puler meg hardt [navn]!!
  • Å kjenne tunga di mot klitten er faen meg noe av det herligste jeg vet!
  • Elsker måten du sirkler tungespissen (evt. kukhodet) rundt brystvorten min på!

Det går sikkert lettere når isen er brutt og begge ikke synes det er flaut å si slike ting. Så var det bare å krysse av for AnonymBruker da....check :)

Lykke til :lur:

Anonymous poster hash: 9810d...818

• Liker 2
Skrevet

Jeg puster tungt og stønner litt om jeg nærmer meg orgasme. Og ja - stønning er definitivt sexy!

Gjest Godjente
Skrevet

Stønning er deilig men en hel avhandling og snakking er turn off, litt dirtytalk er bra. Men har opplevd menn som lager en hel historie av sexen. Liker du kuken min? Synes du det her er deilig, liker du å ta på kuken min? osv.. Da mister jeg fokus og det blir turn off!

AnonymBruker
Skrevet

Haha :fnise:

Hittil har det bare gått i "Å, det der er så godt!", "Du gjør meg så vanvittig kåt" og diverse banneaktige ord. Men personlig syns ikke jeg det er nok. Har lyst til å snakke mer i detaljer og si hva jeg vil han skal gjøre med meg og hvordan alt han gjør føles. Får ta det litt etter litt sånn at det ikke blir superkleint eller han får sjokk, stakkaren.

Anonymous poster hash: 483cf...5bc

Det han vil høre er: ååå, pul den våte fitta mi med den deilige harde kukken din. Jeg gleder meg til spruten din, kan du sprute sæden din i ansiktet mitt, det er så digg å suge kukken din, sleik fitta mi, pul hora di. Jeg digger å runke den harde pikken din. Åh ha, pul meg hardt.åh det er så digg med pikken din i fitta mi. Åh du er så deilig osv osv. Jo fler stygge ord du legger inn, jo deiligere synes han det er.

Anonymous poster hash: 71c5b...a82

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Stønner alt for høyt, så blir ofte bedt om å bite i puta. Prøver å være mer stille, men det er ikke så lett. Han stønner når han kommer og noe under selve akten.

Jeg signerer denne, jeg stønner å bærer meg fælt, spesielt når jeg har blitt pint leeenge og partner har stoppet orgasmen maaange ganger. Det blir et sinnsykt heftig spetakkel med mye og høy stønning og hyling når orgasmen tilslutt kommer. Får høre jeg stønner mye og kan bli så heftig at jeg må dempe stønningen i puta for å fjerne det verste bråket. Jeg er en hyler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner masse, forrige partner begynte å le et par ganger fordi jeg lagde så merkelige lyder, så prøver å kontrollere det litt. Men stønner ofte veldig høyt med vilje for at han skal legge hånda over munnen min for å dempe meg :)

Anonymous poster hash: c97f4...6cf
  • Liker 1
Skrevet

Jeg "faker" en del av lydene når det går i bare penetrering, fordi det rett og slett ikke gjør nevneverdig mye for meg 80% av tida, også er det så kleint om det er helt stille, haha. Kan jo ikke bare ligge der og stirre i taket heller. Men orgasmelydene er ekte, og de har bare blitt høyere og høyere utover i forholdet med kjæresten :fnise:

Noe av det mest sexy jeg vet om er at kjæresten stønner og/eller kommer med godlyder! :wow:

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg stønner masse, forrige partner begynte å le et par ganger fordi jeg lagde så merkelige lyder, så prøver å kontrollere det litt. Men stønner ofte veldig høyt med vilje for at han skal legge hånda over munnen min for å dempe meg :)

Veldig deilig å tennende når dama/mannen stønner mye å høyt. Jeg stønner veldig mye å høyt, det er ekte og ikke fake, jeg får så sterke orgasmer å klarer ikke å la være å stønne! Min partner elsker det å stønner veldig mye hun og.

Teit at eksen din lo av deg da, dumt å måtte holde igjen. Får dårligere orgasmer hvis jeg prøver å begrense meg!!

AnonymBruker
Skrevet

Stønner alt for høyt, så blir ofte bedt om å bite i puta. Prøver å være mer stille, men det er ikke så lett.

Du får heller hinte han til å holde handa si over munnen din, om du liker den slags ;) DET er opphissende syntes jeg at han "kuer" meg litt når jeg går over styr (så jeg hyler og skriker med vilje for å bli bedt om å roe meg)

Anonymous poster hash: e0fe1...1a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg "faker" en del av lydene når det går i bare penetrering, fordi det rett og slett ikke gjør nevneverdig mye for meg 80% av tida, også er det så kleint om det er helt stille, haha.

Samme her. Vet ikke hva jeg syntes om det. Jeg stønner=skriker for å tilfredstille han gjøre han stolt, fra øyeblikket han er inne i meg, uten å nødvendigvis syntes sexen er så digg. Selv føler jeg meg kjempe teit, men enda teitere om det er helt stille.

Anonymous poster hash: e0fe1...1a9

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min stønner litt og jeg stønner litt. Går ikke an å være musestille!

Gratulerer med kjæreste :)

Anonymous poster hash: 0c779...277

Skrevet

Til begge kjønn - hvor høylytte er dere under sex, og er stønning sexy?

Så lenge det er naturlig så er det digg. Er det ingenting eller overdrevent så er turn-off.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Tydeligvis må jeg ha stønnet og brølt noe for jævlig i natt, for i dag er jeg fri for stemme ...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stønner ikke så veldig høyt egentlig, jeg er nok en av dem som viser nytelse med tung, skjelvende pust. Stønner kanskje litt hvis orgasmen er veldig bra.

Anonymous poster hash: cd30a...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...