AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 i hele dag.. Har ikke noe som ligner matlyst engang, og jeg klarer ikke tanken på å drikke noe heller, fordi jeg er så kvalm. Er litt svimmel også, men det går fint liksom? Hva feiler meg? pleier aldri å miste matlysten.. dette ligner ikke meg??Anonymous poster hash: a0835...47d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Kanskje det er begynnelsen på spysyken Anonymous poster hash: 2b396...224
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Gratulerer, du er syk. Deal with it Anonymous poster hash: 08a8d...b0b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Kanskje det er begynnelsen på spysyken Anonymous poster hash: 2b396...224 oh no.. håper ikke det:/Anonymous poster hash: a0835...47d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Det har ikke jeg heller gjort. Men jeg stod ikke opp før 12 idag da så :-) Anonymous poster hash: e078d...638
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Det har ikke jeg heller gjort. Men jeg stod ikke opp før 12 idag da så :-) Anonymous poster hash: e078d...638 Stod vel opp i 9 tiden jeg da..Anonymous poster hash: a0835...47d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå