Gå til innhold

Har ikke spist eller drukket


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

i hele dag.. Har ikke noe som ligner matlyst engang, og jeg klarer ikke tanken på å drikke noe heller, fordi jeg er så kvalm. Er litt svimmel også, men det går fint liksom? Hva feiler meg? pleier aldri å miste matlysten.. dette ligner ikke meg??

Anonymous poster hash: a0835...47d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er begynnelsen på spysyken



Anonymous poster hash: 2b396...224
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du er syk. Deal with it



Anonymous poster hash: 08a8d...b0b
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er begynnelsen på spysyken Anonymous poster hash: 2b396...224

oh no.. håper ikke det:/

Anonymous poster hash: a0835...47d

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke jeg heller gjort. Men jeg stod ikke opp før 12 idag da så :-)



Anonymous poster hash: e078d...638
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke jeg heller gjort. Men jeg stod ikke opp før 12 idag da så :-) Anonymous poster hash: e078d...638

Stod vel opp i 9 tiden jeg da..

Anonymous poster hash: a0835...47d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...