AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Hvem har du mest respekt for? Menneskene som har et for løssluppent forhold til sex og ligger rundt, har gruppesex, og tenker generelt lite på hvem de puler? Eller menneskene som sier nei til sex før ekteskapet, og undertrykker sin egen seksualitet? Anonymous poster hash: 277a8...e0e
Gjest HeiHade Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Jeg har mest respekt for mennesker som ikke dømmer fremmede basert på deres sexliv. 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Selvsagt mest respekt for de som praktiserer en mellomting. I valget mellom de to vil jeg vel egentlig si sistnevnte. Jeg ville aldri ventet til ekteskapet selv og synes det er ugunstig på mange måter, som at man ikke kan ta seksuell kompatibilitet med i beregningen. Men ekstremt mange partnere bringer med seg flere negative ting - for enkeltpersonen selv og for samfunnet. I en ideell verden ville ale brukt prevensjon og all prevensjon fungert, men resultatet er flere sykdommer og flere uplanlagte graviditeter og barn oppvokst i splittede hjem. Hvordan man snur og vender på det er det ene en konsekvens av det andre. Anonymous poster hash: 27205...ffe
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Hvem har du mest respekt for? Menneskene som har et for løssluppent forhold til sex og ligger rundt, har gruppesex, og tenker generelt lite på hvem de puler? Eller menneskene som sier nei til sex før ekteskapet, og undertrykker sin egen seksualitet? Anonymous poster hash: 277a8...e0e Har ikke spesielt mye respekt for noen av dem, tenker som så at de skal få holde på slk de selv lyster.
kattaa Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Har mest respekt for det mennesket som står for den hun/han er uavhengig av hva andre måtte mene.
Maleficenta Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Jeg har mest respekt for folk som respekterer alle mennesker uavhengig av hva de gjør på privaten som ikke skader andre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Mange generiske svar her... TS stiller et konkret spm., har man ikke et svar kan man bare droppe tråden? Det er som når noen får et etiske dilemma - "ville du stjålet mat til din sultne familie?" "Jeg ville ikke stilt meg selv i den situasjonen". No shit Sherlock. Anonymous poster hash: 27205...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Jeg har mest respekt for mennesker som ikke dømmer fremmede basert på deres sexliv. Jeg har ikke respekt for de som ikke dømmer folk basert på deres sexliv. Hvis du ikke ser noe galt med å være superprippen eller superløs, så må du ha svake verdier. Anonymous poster hash: 277a8...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Har ikke spesielt mye respekt for noen av dem, tenker som så at de skal få holde på slk de selv lyster. Jovisst, det er ikke snakk om å forby noen av delene. Det er snakk om respekt. Anonymous poster hash: 277a8...e0e
Kragebein Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Jeg har ikke respekt for de som ikke dømmer folk basert på deres sexliv. Hvis du ikke ser noe galt med å være superprippen eller superløs, så må du ha svake verdier. Anonymous poster hash: 277a8...e0e Hvorfor er det galt å gjøre noe grunnet egne verdier når det ikke påvirker deg på noen måte?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Hvorfor er det galt å gjøre noe grunnet egne verdier når det ikke påvirker deg på noen måte? Lubitz påvirket ikke meg. Anonymous poster hash: 277a8...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #12 Skrevet 2. april 2015 Men sex er viktig, fra spøk til revolver. Derfor er man idiot om man undertrykker egen sex. Anonymous poster hash: 277a8...e0e
Kragebein Skrevet 2. april 2015 #13 Skrevet 2. april 2015 Men sex er viktig, fra spøk til revolver. Derfor er man idiot om man undertrykker egen sex. Anonymous poster hash: 277a8...e0e Jeg tør påstå at man tar mer skade om man er løssluppen med sex dersom man av forskjellige grunner ikke er komfortabel med det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #14 Skrevet 2. april 2015 Jeg tør påstå at man tar mer skade om man er løssluppen med sex dersom man av forskjellige grunner ikke er komfortabel med det. Det spørs hvordan løssluppen man er. Begge deler kan nok være veldig skadelig. Anonymous poster hash: 277a8...e0e
Gjest HeiHade Skrevet 2. april 2015 #15 Skrevet 2. april 2015 Jeg har ikke respekt for de som ikke dømmer folk basert på deres sexliv. Hvis du ikke ser noe galt med å være superprippen eller superløs, så må du ha svake verdier. Anonymous poster hash: 277a8...e0e Hvorfor skulle jeg se noe galt i det? Det angår ikke meg. Du høres ut som en typisk slitsom nabokjerring som tror hun har noe å gjøre med hvordan andre mennesker lever livet sitt. Prøv å gjør ditt eget liv litt mer spennende i stedet?
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #16 Skrevet 2. april 2015 Jovisst, det er ikke snakk om å forby noen av delene. Det er snakk om respekt. Anonymous poster hash: 277a8...e0e Vel, jeg har ikke mer respekt for verken den ene eller andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå