AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg har snust i et par år og merker at jeg alltid har gugge i halsen. Stemmen min "sprekker" lett og den er ikke klar, fordi jeg har mye slim i halsen. Vet ikke hvorfor det er sånn men jeg er ikke forkjølet, denne tilstanden varer året rundt. Kan dette skuldes snusbruk, og tror dere det kan forsvinne ved snusslutt? Plagsomt og alltid gå rundt med en gurglende stemme..Anonymous poster hash: c43a1...761
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Jeg vet ikke, men det er uansett verdt å slutte med snusingen! Den gjør deg ikke noe godt Anonymous poster hash: b8cb5...60c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Opplever det samme, men det startet egentlig før snusbruken min.. Har kun snust i 2-3 år. Anonymous poster hash: 49b42...785
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Snus er irriterende for slimhinnene. Det er en mulig årsak til det du beskriver, men det MÅ ikke være grunnen. Hvis du slutter å snuse finner du ut av det.Anonymous poster hash: 9eb5d...eff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå