Gjest Vevila Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Har en gang i blant episoder hvor jeg brått våkner og ikke klarer å trekke pusten. Får smålig panikk, beveger meg og klarer til slutt å trekke luft som vanlig. Har hele tiden avfeid det som angst, men nå lurer jeg på om det kan være noe annet. Jeg har av og til også episoder hvor jeg våkner under et snork og føler jeg svelger hele tungen, men med disse andre "anfallene" er det som om lungene ikke klarer å "åpne seg" å ta i mot luft. Noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Har en gang i blant episoder hvor jeg brått våkner og ikke klarer å trekke pusten. Får smålig panikk, beveger meg og klarer til slutt å trekke luft som vanlig. Har hele tiden avfeid det som angst, men nå lurer jeg på om det kan være noe annet. Jeg har av og til også episoder hvor jeg våkner under et snork og føler jeg svelger hele tungen, men med disse andre "anfallene" er det som om lungene ikke klarer å "åpne seg" å ta i mot luft. Noen som har erfaringer? På meg var det en fin blanding av angst og at jeg sov med munnen på vidt gap så halsen tørket og "kollapset" ett sekund. Ordnet seg når jeg fikset det som sperret i nesa.Anonymous poster hash: 33712...39e
sol87 Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg er ikke lege, så jeg ville spurt fastlegen, men kan det være dette: http://www.sovnapne.no/category/hvem-er-berort/symtom/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå