apriljente Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Nå nærmer det seg den store dagen. Føler at det meste er under kontroll. Er meeget fornøyd med lokalene og alt det andre tror jeg blir bra. Har en lang liste over ting som skal gjøres, men det skal gjøres den siste uka. Alt har gått bra så langt med andre ord, håper det fortsetter sånn. Hva med dere? PS: har bedt til værguden om sol og fint vær
Brud04 Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Heisann apriljente! Joda, det meste er under kontroll her også. Kun noen småinnkjøp igjen. Jeg også krysser fingrene for at alt fortsatt skal gå bra. Har ikke akkurat lyst på noen overraskelser nå rett før den store dagen. Været ja! Er jo veldig skiftende, men vi får be for harde livet Vi får nyte disse dagene og selve dagen også selvfølgelig. Plutselig er vi gift og alt er over...... KOS DEG!!!
cecily Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Jeg føler også at det meste er under kontroll. Stresser akkurat nå litt med kirkeprogram som vi skal renskrive og trykke opp sammen med bordvedlegget nå i helgen. Jeg har skrevet nøyaktig budsjett og går nå rundt og betaler det som kan betales på forhånd. Jeg har også hatt prøvetime hos frisøren, møtt fotografen, og tatt ut duker, blomster, bordoppsett og diverse der vi skal ha festen. Nå gjenstår kun generalprøve i kirken og litt detaljplanlegging. Krysser alt jeg har av fingre og lemmer for at det ikke skal plaske ned hele dagen, i det minste pent vær så vi kan ta bilder ute.
apriljente Skrevet 23. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2004 I går fikk jeg kjolen i hus og med ett ble alt mer virkelig. Vi skal gifte oss :o Rart det der med å være i en "planleggingståke" i mange måneder og plutselig er dagen der. Jeg mangler nå: -tale til gubben (vet sånn noenlunde) -trykke kirkeprogram og bordplan -bekrefte bestilling for borddekorasjoner -skrive bordkort -skrive bordplan -kjøpe bittesmå glassvaser (håper de har på iKEA).. + + + Mye skal gjøres før solen går ned Lykke til dere andre
AugustBrud'04 Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Ja, nå nærmer det seg med stormskritt...!!! Tror vi har det meste sånn noenlunde under kontroll, men fortsatt litt igjen. - Møte med presten - Ordne med de siste sangheftene - Sette opp en kjøreplan og gjennomgå den med serveringspersonale og toastmaster - Gjøre ferdig kirkeprogrammene +++ noen småting... Så til min store fortvilelse at det er meldt mye regn på lørdag.... Håper de tar feil... det gjør de jo ofte på langtidsvarselet.
apriljente Skrevet 24. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2004 Jeg har valgt å ikke tro på langtidsvarsler (ihvertfall ikke denne helga)
Brud04 Skrevet 25. august 2004 #7 Skrevet 25. august 2004 I dag stresser jeg for å få ferdig bordheftet. Herreguuuud!! Kunne ikke bruke printeren på jobben for da ble bildene helt stripete. Så "min tilkommende" måtte kjøre opp printeren han har på jobben............ Skal bli godt å bli ferdig Ellers ber jeg til værgudene - vi måååå få bra vær jenter!!! .............vel, gift blir vi vel uansett, men!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå