AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #21 Skrevet 2. april 2015 En annen ting, er at han sa at vi kom til å finne en løsning denne gangen på og treffes, og han visste uansett at han/familien skulle bort… så hvorfor si det hvis han ikke kan holde ord! Anonymous poster hash: 9e0ac...d45
Neeli00 Skrevet 2. april 2015 #22 Skrevet 2. april 2015 Okei, er enig med dere, og angrer at jeg svarte litt krass tilbake, men unnskyldte meg, og sendte et lite hjertet og ønsket han god tur da.. Håper ikke jeg har ødelagt. Har jeg det? :/ Anonymous poster hash: 9e0ac...d45 Det får stå til. Alle sier dumme ting, men de har ikke noe å si i det store og hele dersom han liker deg. Er han allerede ikke veldig interessert, kan det hende han avskriver deg som for mye drama. Er han veldig interessert, har ikke dette noe å si. Du har unnskyldt deg og det er bra, så nå får du bare vente og se. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #23 Skrevet 2. april 2015 Takk, du har rett. I beste fall kontakter han meg hvis han ikke drar på hytta, eller så kommer jeg til å sende han en melding når det nærmer seg sommerferie… Jeg er villig til å vente.. TS TS Anonymous poster hash: 9e0ac...d45
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #24 Skrevet 2. april 2015 Hei, det er meg TS her igjen.. Klarer ikke slutte å tenke på han, og har så lyst til å sende han en melding. Jeg vet at han tåler litt mas, for jeg har mast litt tidligere, og han har tatt det pent, det samme har han gjort med meg.. Meldingen rett før jeg fikk vite om han "skulle på hytta", så spurte jeg om søndagen, han svarte det med hytta samt. at søndag ikke hørtes dumt ut. - så jeg lurte på om jeg kunne sende en liten melding "Si i fra om søndagen evt. mandag er gyldig, da? :D" er det greit? (Jeg mistenker at han egentlig er på hytta, for jeg skjønner ikke hvordan en familie ikke klarer å bestemme seg for det i løpet av en fredag/lørdag. Tror han dro en hvit løgn for meg..) Anonymous poster hash: 9e0ac...d45
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #25 Skrevet 2. april 2015 Tenkte å sende "Hei! Beklager for at jeg kanskje overragerte litt i går. Skjønner at familie og venner vil ha en bit av deg når du først er hjemme. Du får si i fra hvis du er ledig senere - hvis ikke, så tar vi det heller igjen til sommeren :)" Er det greit? Anonymous poster hash: 9e0ac...d45
Nettinettet Skrevet 2. april 2015 #26 Skrevet 2. april 2015 Jeg synes du fint kan sende en melding om at du hadde gledet deg til å se han igjen og ble skuffa når det kanskje ikke ble noe av, og derfor kanskje reagerte litt voldsomt.. (gjerne legg til ett hehe ) Ønsk han God Påske og at han må kose seg masse på hytta med familien. Men ikke noe om at du håper dere får treffes eller noe.. når du sender den sånn så gir du han muligheten til å ta intiativ til noe uten at du har "mast" om det.
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #27 Skrevet 2. april 2015 Nei, skal prøve å gå videre.. kommer ikke til å kontakte han noe mer. Fy fader for en tulling :( hva gjør jeg hvis han spør om og treffes senere? Han er forresten 20. Ikke rart han er umoden..Anonymous poster hash: 9e0ac...d45 Hvis det samme skjedde i fjor så vet du jo svaret da.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #28 Skrevet 2. april 2015 Jeg synes du fint kan sende en melding om at du hadde gledet deg til å se han igjen og ble skuffa når det kanskje ikke ble noe av, og derfor kanskje reagerte litt voldsomt.. (gjerne legg til ett hehe ) Ønsk han God Påske og at han må kose seg masse på hytta med familien. Men ikke noe om at du håper dere får treffes eller noe.. når du sender den sånn så gir du han muligheten til å ta intiativ til noe uten at du har "mast" om det. Søøren… Jeg sendte han "Beklager for at jeg overreagerte litt i går. Skjønner at familie og venner vil ha en bit av deg når du først er hjemme. Du får si ifra hvis du skulle være ledig en dag, ellers er det jo muligheter for å ta det igjen til sommeren God påske! sol sol gjorde jeg det helt feil nå? Er dritredd for å trå feil.. men jeg ønsker ikke spille noe spill heller. Dessuten har jeg ikke tenkt å kontakte han i mellomtiden.. takk for svar Anonymous poster hash: 9e0ac...d45
Nettinettet Skrevet 2. april 2015 #29 Skrevet 2. april 2015 Søøren… Jeg sendte han "Beklager for at jeg overreagerte litt i går. Skjønner at familie og venner vil ha en bit av deg når du først er hjemme. Du får si ifra hvis du skulle være ledig en dag, ellers er det jo muligheter for å ta det igjen til sommeren God påske! sol sol gjorde jeg det helt feil nå? Er dritredd for å trå feil.. men jeg ønsker ikke spille noe spill heller. Dessuten har jeg ikke tenkt å kontakte han i mellomtiden.. takk for svar Anonymous poster hash: 9e0ac...d45 Neida du har ikke gjort helt feil, men du har vist han at han egentlig kan gjøre hva han vil med deg og at du uansett bare vil stå parat for å treffe han. Det er ikke så veldig bra eller? Mitt råd er at du prøver å ikke se noe fremtid i dette og egentlig gå videre og så får du heller se hva du velger hvis han tar kontakt senere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå